Beste drummies, dat heb ik gedaan en inderdaad: bureaublad blijft zo hele dag beschikbaar.
Maar wat er gebeurd zou niet mogen. Bij mijn collega die hardy op dell laptop heeft, staat de schuif ingesteld op 30 minuten en als de computer het scherm op zwart zet na 30 minuten kan hij toch door een muisbeweging zijn bureaublad te voorschijn halen. Bij mijn asus A7M lukt dat dus niet. Hij zet hem niet alleen op zwart scherm maar ook op sleep of op hibernate (vermoed ik) en dat zou niet mogen! Ik ben verplicht om alt+ctrl+backspace in te tikken om hem eruit te halen en dan kom ik bij het aanmeldvenster. (dus zet hij hem waarschijnlijk in slaapstand)
Waarom ik zo veel moeite wil doen is omdat ik wil weten of andere asus-bezitters dat probleem ook hebben. Zo:
"Is er iemand daarbuiten die een asus A7M laptop heeft en het zelfde probleem heeft???"
Ik denk er namelijk over (maar zie er vreselijk tegenop) om hardy opnieuw te installeren om zo het euvel uit de wereld te helpen. Maar eerst wil ik weten of dat wel zin heeft. Als het een hardware-probleem is typisch voor asus is het toch geen 'avance' zoals ze bij ons zeggen.
Inmiddels gebruik ik jouw oplossing.
Ik wil gewoon te weten komen of het een bug is of niet. Groeten