Hoi Allemaal! Dacht dit probleem even appart te melden. Er is sinds gisteren / vandaag een heel nieuw social platform geactiveeerd door ene Mike Lindell genaamd; FrankSpeech.com. Dit zou het antwoord moeten gaan zijn op alle cancel-culture problematiek en als tegen-antwoord op al de youtubes/ facebooks/twitters enz. Mooi! Ik dacht dus hier dan mezelf maar eens op aan te melden. ( Er kunnen nog veel aanloopproblemen zijn maar goed.) Nu krijg ik na verschillende poging om er doorheen te komen eindelijk een reply-mail van hen maar dat geeft me toch wat zorgen. Hopelijk zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en kunnen vertellen of dit veilig is of niet.
In de reply-mail om je aan te melden, krijg ik een blauwe link die je moet aan klikken of kopieëren in de brouwser. Als ik het aanklik dan krijg ik een waarschuwing van TB, zie pic.
Kort googlen geeft enige info over de genoemde mandrillapp.com maar ik begrijp er niet veel van. Het geeft mij de indruk dat al mijn email dan via die club zal gaan voortaan en zij alles kunnen zien en mogelijk moet je er ook voor betalen...

Iemand ervaring hiermee? Alvast dank.
Goese Duikertje