Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: E-mail Thunderbird kan niet wissen  (gelezen 887 keer)

Offline Jos

• Lid
E-mail Thunderbird kan niet wissen
« Gepost op: 2017/05/25, 13:42:43 »
Ik heb zojuist Xubuntu (is gebouwd op Ubuntu) geinstalleerd en daarna Thunderbird, maar ik kan geen e-mails wissen - de wis-knop werkt niet. Iemand een idee? Ik heb alle instellingen van Thunderbird nagelopen en heb niets bijzonders gedaan.

P.S. Ik heb drie e-mail accounts aangemaakt. Van twee kan ik de e-mails niet wissen, van de overige wel.
« Laatst bewerkt op: 2017/05/25, 18:13:02 door Jos »

Offline HWE64

• Lid
Re: E-mail Thunderbird kan niet wissen
« Reactie #1 Gepost op: 2017/05/27, 06:36:05 »
zie je wel de onderste balk als de mail aangeklikt hebt?
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 22.2 Xfce (Dell desktop hoofd pc). 2] LM 22.2 Xfce/LMDE 6 Xfce(Clevo laptop) 3] LM 22.2 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 22.2 Xfce (HP Desktop test pc). 5] LMDE 7 Xfce (Dell dekt)  6] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Re: E-mail Thunderbird kan niet wissen
« Reactie #2 Gepost op: 2017/05/27, 22:18:51 »
P.S. Ik heb drie e-mail accounts aangemaakt. Van twee kan ik de e-mails niet wissen, van de overige wel.
Hier zit je probleem denk ik, eentje werkt dus goed. Zijn die twee overige accounts wellicht aangemaakt door sudo/superuser of zo? Snelste oplossing is beide niet-werkende accounts verwijderen en opnieuw aanmaken zoals het hoort, dus door jou_de_gebruiker!