Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PHP blank page  (gelezen 824 keer)

Offline Tankey

  • Lid
PHP blank page
« Gepost op: 2012/03/12, 14:04:14 »
Beste,

alles is nu goed gezet, qua php, maar als ik dan naar de website ga, krijg ik een witte pagina..
Zover ik weet staat alles goed?

phpinfo: www.dc-panel.com
blank page: www.dc-panel.com/cpanel

Iemand enig idee hoe het komt dat de pagina blijft / niet gevonden kan worden?
SSH2, IonCube zijn geladen (en correct), dus ik vraag me eigenlijk wel af hoe dit dan kan..

Met vriendelijke Groet,
Reno

Offline Bloom

  • Lid
Re: PHP blank page
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/12, 14:08:09 »
De meest voorkomende reden voor een blanco php-pagina (als phpinfo wel werkt, tenminste) is een syntaxisfout in de php-code.
Je zou in elk geval in de Apache logfiles moeten kunnen nakijken wat er gebeurt nadat de cpanel-pagina aangeroepen wordt en welke fout er optreedt.

Offline Tankey

  • Lid
Re: PHP blank page
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/12, 14:10:30 »
Hallo,

ik ben momenteel met iemand aan het praten, en die zegt precies hetzelfde! Dat is het probleem! maar hoe op te lossen?
In de apachelogs staat dit: "[Mon Mar 12 14:07:05 2012] [error] [client 31.18.188.125] File does not exist: /var/www/favicon.ico".
Niks meer, niks minder...

Enig idee?

Offline Jitse

  • Lid
Re: PHP blank page
« Reactie #3 Gepost op: 2012/03/12, 15:11:50 »
Misschien een erg open deur, maar zorg ervoor dat er een favicon in /var/www staat. Als dat niet de bedoeling is, zorg er dan voor dat er in je code verwezen wordt naar de goede locatie van het favicon.

Offline Bloom

  • Lid
Re: PHP blank page
« Reactie #4 Gepost op: 2012/03/12, 17:34:36 »
De afwezigheid van favicon.ico kan geen kwaad. Dat is het pictogrammetje wat links van je browseradresbalk verschijnt als je een bepaalde website geladen hebt. Voor dit forum zie je bijvoorbeeld het Ubuntu-logo. Als je dat bestand niet hebt staan, blijft het symbool blanco en verschijnt er een foutmeldinkje in de webserver logs, maar dat kan verder geen kwaad. Het veroorzaakt niet je blanco-bladprobleem. Bedenk dat Apache een gescheiden log bijhoudt voor het gebruik en de errors van een website. Kijk ze beide na.