Just, wellicht is dat een optie, een linkje plaatsen naar de site van Pjoter en naar je handleiding.
Het eerste deed ik al, alhoewel ik de 'basisdingen' qua configuratie al in orde had gemaakt.
Daarnaast probeer ik het een qua uiterlijk een beetje op Windows te laten lijken, wat met Xubuntu niet erg moeilijk is.
En laten we eerlijk zijn wanneer ik nu iets van 'Gentoo' op gezet had dan kon ik nog begrijpen dat een normale gebruiker zou vluchten. Maar schijnbaar is een programma zoeken in het software centrum ingewikkelder dan een toevlucht nemen naar een vage site en dan iets downloaden met hack/crack en duimen dan je computer daarna niet lek is... of erger.
Bij sommigen krijg je het er echt niet in.
Ik heb hier zelf een aantal computers staan (2x Xubuntu 14.04, 1x Mint Cinnamon 17.3, 1x Ubu netinstall Openbox, 1x Ubu netinstall IceWM, 2x AntiX, 2x Delicate, 3x Linuxbbq *debian-based*, 1x Slackware, en nog een aantal testmachines). Misschien zien mensen dan ook wel teveel bij mij en willen ze teveel zonder er bij na te denken dat mijn kennis ook niet in 1 dag is komen aanwaaien en dat ik ook nog elke dag wat leer.
Ik wil het niet helemaal naar het negatieve trekken, als ik bijvoorbeeld Partyrabbit hier op het forum zie dan geeft het ook weer hoop. Er zijn gelukkig ook mensen die er wel voor gaan en alles willen weten en dingen doen waar we op ten duur misschien ook wat aan hebben.