Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laat hier je eigen website zien!  (gelezen 501829 keer)

Re: Laat hier je eigen website zien!
« Reactie #575 Gepost op: 2009/07/19, 20:14:41 »
Ziet er al gelijk een stuk beter uit zo :)

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #576 Gepost op: 2009/07/21, 10:36:50 »
Zo ook die van mij maar weer eens laten zien. Er zijn inmiddels weer wat aanpassingen.

http://modelengeneer.come2me.nl/

Gemaakt via Come2me. Dit is zo´n gratis site, dus er staat wel reklame op. Gelukkig geen pop ups die je vervelen. Als ik straks tevreden ben zou het wel eens kunnen dat ik een abbo neem en dan verder ga met hun zonder reklame. Dat is dan omdat het een abbonnement is.

Zouden er andere (betere) opties zijn?
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #577 Gepost op: 2009/07/21, 10:50:35 »
Duidelijke site modelengeneer.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

« Reactie #578 Gepost op: 2009/07/21, 13:22:55 »
Website gemaakt uit verveling,
de bedoeling is dat je hier gephotshopte afbeeldingen upload.

http://www.bertvanleemput.be
- Ubuntu 10.4 - Lucid Lynx
- Windows 7 Ultimate

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #579 Gepost op: 2009/07/21, 15:28:31 »
Beetje donkere achtergrond vindt ik dan he.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

« Reactie #580 Gepost op: 2009/07/21, 17:40:59 »
Dat is niet zo erg, ik zou wel de letters in een omgekeerde gradiënt doen als de achtergrond.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #581 Gepost op: 2009/07/21, 21:03:58 »
Zo ook die van mij maar weer eens laten zien. Er zijn inmiddels weer wat aanpassingen.

http://modelengeneer.come2me.nl/

Gemaakt via Come2me. Dit is zo´n gratis site, dus er staat wel reklame op. Gelukkig geen pop ups die je vervelen. Als ik straks tevreden ben zou het wel eens kunnen dat ik een abbo neem en dan verder ga met hun zonder reklame. Dat is dan omdat het een abbonnement is.

Zouden er andere (betere) opties zijn?
Heel duidelijk, maar ik raad toch aan een niet-gratis site te nemen, en een echte domeinnaam te nemen.
Website gemaakt uit verveling,
de bedoeling is dat je hier gephotshopte afbeeldingen upload.

http://www.bertvanleemput.be
Letters kunnen wat lichter.

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #582 Gepost op: 2009/07/21, 23:35:33 »
Citaat
Heel duidelijk, maar ik raad toch aan een niet-gratis site te nemen, en een echte domeinnaam te nemen.

Als ik de betaalde versie zou aannemen. Dan komt dit dus ook met een domijn naam. Maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Dit doordat de bedrijven tegenwoordig allemaal verschillende systemen er op na houden. En ik niet echt weet wat ik ermee moet. Wat mijn rechten zijn. En hoe dit wettelijk geregeld zit. Met andere woorden waar betaal ik dan voor? Deze webhost verteld dat je dan een domijn naam registreerd voor een jaar. Dus heb je een jaar contract. Ook dat de reklame dan verwijder is. Maar niet echt hoe het zit met andere zaken enz.

Weet iemand mij de weg hierin? Hoe kom ik daar achter. Als ik Google gaat mijn hoofd nog harder duizelen.  ??? ???
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

« Reactie #583 Gepost op: 2009/07/22, 09:38:42 »
Ik heb een kei goeie hosting gevonden!
-Gratis
-Geen reclame (enkel in de broncode 1 zinnetje)
-Ondersteuning van php
-Ondersteuning van mysql
-...

Voor de geïnteresseerden: http://0lx.net

Ik gebruik deze ook, ik ben hier zelf ook tevreden over.
« Laatst bewerkt op: 2009/07/22, 09:45:02 door Bert Van Leemput »
- Ubuntu 10.4 - Lucid Lynx
- Windows 7 Ultimate

Offline Tom

• Lid
« Reactie #584 Gepost op: 2009/07/22, 11:45:09 »
Als ik de betaalde versie zou aannemen. Dan komt dit dus ook met een domijn naam. Maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Dit doordat de bedrijven tegenwoordig allemaal verschillende systemen er op na houden. En ik niet echt weet wat ik ermee moet. Wat mijn rechten zijn. En hoe dit wettelijk geregeld zit. Met andere woorden waar betaal ik dan voor? Deze webhost verteld dat je dan een domijn naam registreerd voor een jaar. Dus heb je een jaar contract. Ook dat de reklame dan verwijder is. Maar niet echt hoe het zit met andere zaken enz.

Weet iemand mij de weg hierin? Hoe kom ik daar achter. Als ik Google gaat mijn hoofd nog harder duizelen.  Huh? Huh?
Waarom zou je veranderen het is toch goed zo  ???
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #585 Gepost op: 2009/07/22, 13:01:09 »
Bert dank voor je link. Natuurlijk zal ik daar ook even kijken.

Wanda,
Ik snap je redenering niet goed. De site ziet er idd goed uit, maarrrrrr. De naam is niet geregistreerd. Dus iedereen die deze naam registreerd kan mijn site claimen. En dan heb ik er dus niets over te zeggen. Dat is wel wat ik wil beschermen. Er is wel een heleboel tijd in gaan zitten om deze info vast te leggen en daar een mooie uitleg mee te geven omdat het over een informatieve site gaat. Zo ben ik onder naam ook vaak te vinden op het web. Dat is zo´n beetje mijn tweede persoonlijkheid geworden. Dus als daar wat mee gebeurt ben ik toch wel zuur. Deze naam heb ik nu toch al zo´n 15 jaar op het web. Dus al vanaf het inbel gebeuren voor het internet. Daarbij is deze naam vanuit de hobby verenigen al gemaakt en dus nog veel ouder. Zou toch jammer zijn denk ik.

Vandaar mijn zoektocht om dit te beveiligen. En dat kan dan toch alleen via registratie??
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline Tom

• Lid
« Reactie #586 Gepost op: 2009/07/22, 13:38:43 »
Oke nu begrijp ik  U , en je hebt gelijk wat dat registreren betreft. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #587 Gepost op: 2009/07/22, 17:28:55 »
Ik snap je punt Femke, nu wil ik persoonlijk alles bij elkaar hebben. En zie dat de prijzen flink uiteen lopen. Dus ben even aan het rondzoeken.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline Hij

• Lid
« Reactie #588 Gepost op: 2009/07/23, 22:33:34 »
Ik heb een website met Joomla gemaakt voor mijn moeder (is nu nog in test-fase).

http://domenfemmelie.nl/testsite/

Let niet op de tekst, die is nog niet af (dat mag de mam zelf doen  ;)) en ik ben nog aan het stoeien met componenten en instellingen.
Graag wat feedback op de lay-out

« Reactie #589 Gepost op: 2009/07/23, 23:34:41 »
Ziet er vrolijk uit, nu je moeder aansporen voor de tekst.

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #590 Gepost op: 2009/07/23, 23:38:01 »
Hij,

Dat ziet er goed uit. Echt zeer profesioneel. Met yoomla?? De betaalde versie of de gratis.

MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline Hij

• Lid
« Reactie #591 Gepost op: 2009/07/24, 09:20:30 »
Hij,

Dat ziet er goed uit. Echt zeer profesioneel. Met yoomla?? De betaalde versie of de gratis.
Thanks voor het compliment  =D
Joomla is altijd gratis, het is namelijk Open Source :D
Maar Joomla is alleen een content management system. Je kan daarbij gebruik maken van enorm veel extensions in je website, zoals een forum, foto album, gastenboek, enz
Kijk maar eens op www.joomla.org

« Reactie #592 Gepost op: 2009/07/24, 11:14:51 »
Ik zou alleen wel Comic Sans MS wegdoen, dat straalt echt geen professionaliteit uit...

Offline Hij

• Lid
« Reactie #593 Gepost op: 2009/07/24, 12:24:18 »
Ik zou alleen wel Comic Sans MS wegdoen, dat straalt echt geen professionaliteit uit...
Ben ik volkomen met je eens  :)
Maar mijn moeder vind dit vrolijker uit zien, en goed het is haar website.

Toch bedankt voor je feedback (ben het volkomen met je eens!  ;))

« Reactie #594 Gepost op: 2009/07/24, 16:25:19 »
Ziet er mooi uit. Complimenten:)

« Reactie #595 Gepost op: 2009/07/24, 19:30:58 »

« Reactie #596 Gepost op: 2009/07/24, 20:03:21 »
Dit vind ik echt niet kunnen Cumulus007, zo een veel gebruikt letter type moet er gewoon inblijven :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 2009/07/24, 20:06:21 door Gijsbert »

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #597 Gepost op: 2009/07/24, 20:07:29 »
Een paar weken geleden zelfs. Sans comic dag. Zelf op mijn werk ineens dat font in alle paperassen.  ???

Heb er ook een hekel aan.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

« Reactie #598 Gepost op: 2009/07/24, 22:54:37 »
Citaat

Weet iemand mij de weg hierin? Hoe kom ik daar achter. Als ik Google gaat mijn hoofd nog harder duizelen.  ??? ???
Nee, niet een betaalde versie, maar ook echt webhosting waar je alleen maar kan kiezen voor betaald.
Ik heb zelf zeer tevreden over WebReus en Antagonist.
En bovendien zitten hun servers gewoon in Nederland.

Offline CasB

• Lid
    • Mijn geekblog
« Reactie #599 Gepost op: 2009/07/24, 23:16:58 »
Citaat

Nee, niet een betaalde versie, maar ook echt webhosting waar je alleen maar kan kiezen voor betaald.
Ik heb zelf zeer tevreden over WebReus en Antagonist.
En bovendien zitten hun servers gewoon in Nederland.

Ik zit zelf ook bij zowel Webreus als Antagonist, en ben er zeer tevreden mee!