Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laat hier je eigen website zien!  (gelezen 501026 keer)

Re: Laat hier je eigen website zien!
« Reactie #125 Gepost op: 2007/11/19, 17:23:50 »
Citaat van: thijssie
Citaat van: zeroox
Ik ben sinds kort ook met een site bezig er komt alleen nog niemand op behalve ik.
dit is de link: http://zeroox.gethost.nl/
Er zitten wat spel fouten in :)
Als je iemand op spelfouten wijst, moet je er zelf niet een maken... ;)
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

gekky29

• Gast
« Reactie #126 Gepost op: 2007/11/19, 17:33:04 »
Citaat van: reekje
Citaat van: gekky29
http://members.home.nl/dvanbijnen :)
Gaan we 2 keer onze site laten zien :D

Citaat van: Anko
gekky,
Een tip:  Als je ook anderen je site wilt laten bezoeken moet je de intro echt vlotter en korter  maken.

Groet Anko
Maar die falsh intro zou weg halen :) Maakt gelijk je website sneller.

Verder vind ik dat geel echt slecht voor me ogen :)

Zie dat je zeer actief bent met gedichten schrijven dat vind ik knap!!

Verder zitten er aparte gerechten bij !! :P

Maar ik zou alleen wat doen aan de kleur samenstelling dat het wat rustigere eruit ziet!
Dat zal ik ok doen, maak er dan heel licht geel van, zo'n room kleurije.

Als ke ke site begint met een animatie, zou ik die heel lort en bondig houden, van slechts een seconde of tien.
Wel netjes dat er een link onderstaat van intro overstaal, maar die zou ik kkortere tekst geven en grotere dikkere letters, zodat die beter opvalt.
en de animatie niet abrubt laten stoppen, ik bedoel:
de muziek uitvaden (audasity)
en niet ineens van zwart naar geel.
laast aan het einde van de animatie dat zwart lichter worden bijvorbeeld via grijs naar licht geel, dat is rustiger voor de ogen.

nog een manier om de animatie rustiger te krijge, overgens wel moi in elkaar gezet, is;
in het midden de tekst, zoals die nu is, maar alleen zonder de plaatjes er achter, die kan je bijvorbeeld in een kleinere maat onder de tekst voor bij laten schuiven,
of aan weerszijde van de tekst.

het zijn maar wat sugesties.

tussen twee haakjes, hoe makje je dat je dat een bezoer zo'n intro ziet bij het bezoeken van de site? mij lijkt het ook wel wat vor mijn sites,
Hoe maak je flach fil=mpjes onder Ubuntu??
reekje
bedankt zal er na kijken denk dat ik de intro weg laat
zijn wel meer mensen die zich er aan storen :)

Offline reekje

• Lid
    • http://www.reekje.nl
« Reactie #127 Gepost op: 2007/11/19, 18:46:25 »
Citaat van: crashit
Ik ben sinds kort ook met een site bezig er komt alleen nog niemand op behalve ik.
spelfouten of niet, ik ben er wezen kijken, ik denk niet dat de spelfouten de yhoofd orzaak zijn.

Als je in het menu links nog een aitum, tuterials, en how tow's maakt, en die rubriek al voor een deel daar mee vult
, zoals een tutleral: "een Ubuntu iso branden met Nero", dan is er zo gezecht aas om naar te happen.
Ook een rubriek met downloads kan bezoekers lokken,Zoals Opensourche prograama's , zowel vor linux als voor Windows, waarom die laaste, als men de stap te groot vind om over te stappen, kan men eerst onder windows dieverse opensourche proggramma's proberen.

Ook moet je er voor zorgen dat je site mee bekendheidheid krijgt.

Je kan op de verschillenden advertentie site, waar je tot een bepaalde bedrag gratis mag adverteren, vaak in een soeciale rubriek ook je site promoten.
Ook kan je een link pagina beginnen waar je tussen andere links linik s naar je eigen site opneemt, dat kan bijvorbeeld bij:http://www.jouwpagina.nl.
Ook een weblog, bij een van de gratis blog diensten, waar http://www.blogger.com er een van is, kan helpen.

Hoe wel ik niet verwacht dat je de site hebt opgezet om er inkomsten uit te genereren, heb je vast wel wat aan een aantal dingen die op http://www.internet-geld-verdienen.nl/ te vinden zijn, vooral die onder het kopje:  "Promotie en SEO"

Hopelijk krijg je met het uitvoeren van deze tips, en die op boven genoemde site, meer bezoekers op je site.

succes er mee reekje

Offline Tom4

• Lid
« Reactie #128 Gepost op: 2007/11/20, 19:53:37 »
xubublog.blogspot.com

Net mee begonnen,er staat dus niet veel op voor het moment , maar aub commentaar is welkom ! zo kan ik het verbeteren wat jullie niet aanstaat.

Offline reekje

• Lid
« Reactie #129 Gepost op: 2007/11/20, 20:23:06 »
Citaat van: batelje
xubublog.blogspot.com

Net mee begonnen,er staat dus niet veel op voor het moment , maar aub commentaar is welkom ! zo kan ik het verbeteren wat jullie niet aanstaat.
Het ziet er netjes uit, en ook in eenvoudige taal, prima

Alleen twee kleine puntjes

de link www.ubuntu-nl.org is www.ubuntu_nl.org
Dan ben je vergeten de links klikbaar te maken.
Log in op je blogger.com account.ga naar bewerken, dat staat naast je blog naam in je dachbort dan klik je klik je bij het artikel aan bewerken.
Dan ga je naar de eerste link, selecteert die, en klikt op ctrl + c
en dan op het ketinkej, boven het vak waar je artikel in staat dan komt er een vakje te voorschijn en daar plak je de link in,  en dan klik je op ook of toepassen, in dat popupje.

Zo ga je het hele artikel dor en klikt vervolgens op publiceren, en klaar de lijks zijn aanklik baar

Ik ben er ook deels profondervindelijk achter moeten komen, want naar ik me herinner is een groot deel van de faq en andere help in het engels, vandaar dat ik ongevraagd met een stapvor stap uitleg kom.

nogmaals verder is het een prima blog, goede reclame, voor de Xubuntu telg van de Ubuntu famillie.

reekje
reekje

Mudkip

• Gast
« Reactie #130 Gepost op: 2007/11/20, 20:57:27 »
communistkips.com
Staat momenteel nog niet zoveel op behalve een BBS en wat gesloten php scripts, zal ik in het weekend aan werken.
Als je niet weet wat een communistkip is, dan zul je het waarschijnlijk ook niet willen weten :P

Offline Tom4

• Lid
« Reactie #131 Gepost op: 2007/11/21, 15:08:02 »
weet er iemand hoe ik op mijn blog men zijbalk (dus die dingen met men archief in enzo) smaller maak ? want ik heb nu problemen met de layout vanwege de wat te kleine 'post-gedeelte' of hoe het ook noemt .

« Reactie #132 Gepost op: 2007/11/21, 22:34:33 »
Citaat van: crashit
Als je onder leest zeg ik dat ik dat geen probleem vind, omdat ik ze zelf ook maak ;)

zeroox

• Gast
« Reactie #133 Gepost op: 2007/11/23, 20:28:42 »
ik heb wat dingen verandert iedereen kan nuophet forum komen een nieuw dingetje om tezien hoeveel mensen er online zijn.
Meschien de oude er ook bij zetten? zodat je ook kan zien wie er online is.
Er staat nu ook  knoppen op de lettergrote te veranderen.
en er staat openwiki op daar kunnen tutorials enzo komen.

en van die type fouten dat weet ik zie de fouten alleen niet altijd.

Offline Tom4

• Lid
« Reactie #134 Gepost op: 2007/11/23, 20:41:22 »
xubublog.blogspot.com

Log in op je blogger.com account.ga naar bewerken, dat staat naast je blog naam in je dachbort dan klik je klik je bij het artikel aan bewerken.
en dan op het ketinkej, boven het vak waar je artikel in staat dan komt er een vakje te voorschijn en daar plak je de link in,  en dan klik je op ook of toepassen, in dat popupje.

Zo ga je het hele artikel dor en klikt vervolgens op publiceren, en klaar de lijks zijn aanklik baar

Ik ben er ook deels profondervindelijk achter moeten komen, want naar ik me herinner is een groot deel van de faq en andere help in het engels, vandaar dat ik ongevraagd met een stapvor stap uitleg kom.

nogmaals verder is het een prima blog, goede reclame, voor de Xubuntu telg van de Ubuntu famillie.

reekje
reekje
Dankje Reekje :)
2de punt al aangepast, maar betreft dat 1ste..ik zie nergens ubuntu_nl staan ipv ubuntu-nl. Het kan zijn dat ik er over heb gekeken hoor .
Zou je even willen zeggen waar het ongeveer staat?

Offline reekje

• Lid
« Reactie #135 Gepost op: 2007/11/23, 21:56:23 »
xubublog.blogspot.com

reekje
reekje
Dankje Reekje :)
2de punt al aangepast, maar betreft dat 1ste..ik zie nergens ubuntu_nl staan ipv ubuntu-nl. Het kan zijn dat ik er over heb gekeken hoor .
Zou je even willen zeggen waar het ongeveer staat?
De laaste link van het artiekel wat is xubuntu, die doet het niet, daar moet www.ubuntu-nl.org is www.ubuntu_nl.org zijn.

reekje

« Reactie #136 Gepost op: 2007/11/25, 20:38:06 »
http://Sjoerd.janwouter.nl, Daar had ik wat freeware enzo te download op, ik heb er al een hele tijd niks aan gedaan

En ik heb er een die ik heb gemaakt voor mijn ook waar hij zijn schilderijen verkoopt:
http://www.blowupyourownstupidity.nl/

Ze zijn allebei met HTML gemaakt...
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Altair

• Gast
« Reactie #137 Gepost op: 2007/11/26, 12:57:24 »
Mijn website heb ik gemaakt met behulp van het geweldige Joomla (www.joomla.org). Zie de link hier links bij mijn naam. Het is de bedoeling dat het een soort op-ed site wordt specifiek voor (en door) de flightsimulator community. Het idee erachter is dat iedereen een artikeltje kan posten, met de mogelijkheid dat er vervolgens over gediscussieerd kan worden in het forum.

Ik ben heel blij met Joomla, je kan er al mee aan de slag als je zelfs maar heel weinig kennis en/of ervaring hebt met html of dat soort zaken. En hoe verder je kennis en ervaring gaat, hoe meer er mogelijk wordt.

Offline Scormen

• Lid
    • LinuxOntdekt.Be
« Reactie #138 Gepost op: 2007/11/26, 14:47:29 »
M'n eigen websites zijn:
- http://www.krislowet.be -- Over men hobby, fotografie
- http://www.linuxontdekt.be -- Het zoveelste Linux blogje op het net ;)

En van volgende website onderhoud ik de code:
- http://www.hbpf.be -- Over de Belgische politie, vooral aangaande rekrutering en opleiding
Ubuntu gebruiker #18341 | Linux gebruiker #456955
ยท Mijn persoonlijke Linux blog

« Reactie #139 Gepost op: 2007/11/27, 11:04:13 »
ik heb er echt een hoop maar degene waar ik nog echt mee bezig ben zijn de volgende:
de ubuntu mini website (word binnenkort vernieuwd want zitten wat FOUTjes in)
restyle ubuntu dit moet een soort index worden met alle verschillende buntu's maar op t moment is t een rotzooi omdat ik er gewoonweg even geen tijd voor heb. is trouwens een html frame met daarin punbb.
de homepage van mijn bedrijfje joomla 1.5 met een siteground template die ik wat in kleur heb aangepast.
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Mij

• Lid
« Reactie #140 Gepost op: 2007/12/09, 11:37:01 »
Onze site GFX-Method.nl is vernieuwd. Jullie zijn allemaal welkom om jullie kunst te laten zien en Photoshop, Gimp of Inkscape Tutorials te maken!

ChrisDesign

• Gast
« Reactie #141 Gepost op: 2007/12/10, 15:23:44 »

ThinkAboutIt

• Gast
« Reactie #142 Gepost op: 2007/12/11, 13:59:34 »
Voor als je je echt verveeld:

Hillfun.nl

Offline Rulus

• Lid
« Reactie #143 Gepost op: 2007/12/11, 14:13:51 »
Citaat van: ChrisDesign
Chris design
Er zit een foutje in de link "Klik hier om Ubuntu te downloaden" :O

« Reactie #144 Gepost op: 2007/12/11, 17:34:04 »
Na het repareren van mijn Asus WL-500G meteen maar een nieuwe firmware er op gezet. Inclusief een simpel webservertje en een homepage. Langzaam uitbouwen naar meer pagina's, er is in ieder geval opslagruimte genoeg....
stormzoeker.homelinux.org
[AMD X2 4600+] [8GB geheugen] [540 GB + 2 x 200 GB + 1 x 320 GBHD] [Kubuntu 8.10 + Vista Home Premium]

gekky29

• Gast
« Reactie #145 Gepost op: 2007/12/12, 21:31:41 »

Offline reekje

• Lid
« Reactie #146 Gepost op: 2007/12/12, 23:07:31 »
Ja het is beter, niet meer die lange intro en het geel is minder fel.

reekje

ChrisDesign

• Gast
« Reactie #147 Gepost op: 2007/12/13, 12:04:26 »
Citaat van: Rules
Er zit een foutje in de link "Klik hier om Ubuntu te downloaden" yikes
bedankt kzal er wat aan doen!

ChrisDesign

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: 2007/12/13, 12:24:11 »
Citaat van: ThinkAboutIt
Voor als je je echt verveeld:

Hillfun.nl
vet grappig :P

Melle

• Gast
« Reactie #149 Gepost op: 2007/12/30, 15:00:55 »
Goed mensen, ik ben nu bezig met een site over de taal CSS.
Het is nog echt in de beta beta beta beta fase en er moet nog heel veel gebeuren. Je hebt de mogelijkheid heel veel in te stellen en alles aan te passen aan je eigen wensen om de website zo makkelijk en snel navigeerbaar te maken als je zelf wilt. Ik wil ook een hele Guide maken over hoe je het best de site kunt gebruiken etc. Ook wil ik de site zo maken dat je hem in Internet Explorer 5 net zo ziet als in Internet Explorer 7.

Later als hij af is wil ik hem ook wel open source maken, maar daar zal ik me dan eerst nog wat meer in moeten verdiepen. Het lijkt me geweldig als hij af is.

Hier de site: www.vioen.frih.net/noonnoo9/css/start/

Ik heb de root nog niet aangepast, dus heel veel background plaatjes worden nog niet geladen. Van het CSS menu zijn alleen nog maar alle zaken klaar die op de FONT-STYLING staan en BACKGROUND. Dat is mijn eigen indeling. Je kunt bijvoorbeeld ook de indeling van Dreamweaver kiezen of gewoon simpel van a tot z.