Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laat hier je eigen website zien!  (gelezen 551778 keer)

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Laat hier je eigen website zien!
« Reactie #550 Gepost op: 2009/07/05, 17:13:56 »
Dat werkt ook best ja.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #551 Gepost op: 2009/07/15, 21:32:59 »
www.digitog.nl/dev01

Niet echt mijn site, wel door mij gemaakt :)

« Reactie #552 Gepost op: 2009/07/16, 11:59:18 »
mooie site, vooral de kleurkeuze :)
It ain't me, it ain't me, I ain't no fortunate one, no.

Offline jeroenl

• Lid
« Reactie #553 Gepost op: 2009/07/17, 19:16:36 »
www.digitog.nl/dev01

Niet echt mijn site, wel door mij gemaakt :)
Ik detecteer een Joomla! logo in mijn FF :P

« Reactie #554 Gepost op: 2009/07/17, 19:23:46 »
Wel logisch, als het Joomla ook is.
Favicons kun je altijd veranderen.

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #555 Gepost op: 2009/07/17, 19:27:35 »
Is inderdaad joomla :) is ook nog niet heeeeeeeeelemaal af ;)

« Reactie #556 Gepost op: 2009/07/17, 20:37:55 »
Heb mijn website grondig vernieuwd :):):)

http://ubukuntu.nl.ae/

DarkEra

• Gast
« Reactie #557 Gepost op: 2009/07/17, 20:51:56 »

Die is mooi geworden, toppie. Alleen 1 klein schoonheidsfoutje.... het is "Shipit" niet "Shiplt"  ;)

« Reactie #558 Gepost op: 2009/07/17, 21:22:21 »
Het thema ziet er nogal druk uit.
Over thema's gesproken, Nintenlord X heeft een geüpdate thema.

Offline shappie

• Lid
« Reactie #559 Gepost op: 2009/07/18, 15:46:22 »

Heb je de site ook getest op wat grotere resoluties? Ik heb 1680x1050 en in firefox klopt het niet. De header wordt over de hele breedte gespreid waardoor de titel met de lijn eronder buiten de achtergrond komt te staan (het papier). Het zoekbalkje doet hetzelfde alleen dan aan de rechter kant...

Heb je de template zelf gemaakt of is dat een kant en klare template? Als je zelf ook templates kan gebruiken kan ik wel kijken of ik het kan oplossen... (de code is nu toch al niet zo super met een frame en tabellen... beetje achterhaald helaas). Ziet er wel goed uit zo!
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Offline chris.

• Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
« Reactie #560 Gepost op: 2009/07/18, 17:00:20 »
idd same here,, heea valt net te breed en ziet er niet netjes uit, even testen op grotere reso's vistaus,,

verder wel netjes en minder druk [lees geel ;) ] dan je vorige,, dit vind ik leesbaarder ;)

« Reactie #561 Gepost op: 2009/07/18, 17:14:36 »
@vistaus, ik vind je site niet zo super. Het idee van de layout is wel leuk overigens.

Maar de tekst "Ubunkuntu" en de zoekbalk vallen buiten de header, de footer is ook te ver naar links. Maar dat is al vaker gezegt zie ik. De horizontale lijnen vind ik ook niet zo mooi, omdat dit stoort bij de tekst. Ook is het misschien mooier om de tekst op de home pagina links uit te lijnen. Verder is het een leuke site :)

« Reactie #562 Gepost op: 2009/07/18, 21:13:11 »
Dankjullie wel :)

Ik heb de template niet zelf gemaakt, was een standaard template van Google Sites.
Het probleem is dat ik klachten kreeg (nog voor het nieuwe thema overigens) dat mijn site op lagere resoluties niet leesbaar zou zijn. Dat heb ik verholpen (nog voor het nieuwe thema overigens), maar dan is ie dus weer niet leesbaar op grotere resoluties. Ik heb hier naast me een 22 inch scherm, dus ik zal eens kijken of ik er iets aan kan doen en anders neem ik wel noodgedwongen weer een ander thema :(

« Reactie #563 Gepost op: 2009/07/18, 21:27:19 »
Ok, het probleem met de header is nu opgelost. Ubukuntu en de zoekbalk vallen nu binnen de lay-out. Helaas valt sommige tekst nog steeds buiten de lay-out. Ik zou alleen niet zo 1,2,3 weten hoe dat op te lossen met Google Sites.

« Reactie #564 Gepost op: 2009/07/19, 20:14:41 »
Ziet er al gelijk een stuk beter uit zo :)

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #565 Gepost op: 2009/07/21, 10:36:50 »
Zo ook die van mij maar weer eens laten zien. Er zijn inmiddels weer wat aanpassingen.

http://modelengeneer.come2me.nl/

Gemaakt via Come2me. Dit is zo´n gratis site, dus er staat wel reklame op. Gelukkig geen pop ups die je vervelen. Als ik straks tevreden ben zou het wel eens kunnen dat ik een abbo neem en dan verder ga met hun zonder reklame. Dat is dan omdat het een abbonnement is.

Zouden er andere (betere) opties zijn?
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #566 Gepost op: 2009/07/21, 10:50:35 »
Duidelijke site modelengeneer.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

« Reactie #567 Gepost op: 2009/07/21, 13:22:55 »
Website gemaakt uit verveling,
de bedoeling is dat je hier gephotshopte afbeeldingen upload.

http://www.bertvanleemput.be
- Ubuntu 10.4 - Lucid Lynx
- Windows 7 Ultimate

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #568 Gepost op: 2009/07/21, 15:28:31 »
Beetje donkere achtergrond vindt ik dan he.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

« Reactie #569 Gepost op: 2009/07/21, 17:40:59 »
Dat is niet zo erg, ik zou wel de letters in een omgekeerde gradiënt doen als de achtergrond.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #570 Gepost op: 2009/07/21, 21:03:58 »
Zo ook die van mij maar weer eens laten zien. Er zijn inmiddels weer wat aanpassingen.

http://modelengeneer.come2me.nl/

Gemaakt via Come2me. Dit is zo´n gratis site, dus er staat wel reklame op. Gelukkig geen pop ups die je vervelen. Als ik straks tevreden ben zou het wel eens kunnen dat ik een abbo neem en dan verder ga met hun zonder reklame. Dat is dan omdat het een abbonnement is.

Zouden er andere (betere) opties zijn?
Heel duidelijk, maar ik raad toch aan een niet-gratis site te nemen, en een echte domeinnaam te nemen.
Website gemaakt uit verveling,
de bedoeling is dat je hier gephotshopte afbeeldingen upload.

http://www.bertvanleemput.be
Letters kunnen wat lichter.

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #571 Gepost op: 2009/07/21, 23:35:33 »
Citaat
Heel duidelijk, maar ik raad toch aan een niet-gratis site te nemen, en een echte domeinnaam te nemen.

Als ik de betaalde versie zou aannemen. Dan komt dit dus ook met een domijn naam. Maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Dit doordat de bedrijven tegenwoordig allemaal verschillende systemen er op na houden. En ik niet echt weet wat ik ermee moet. Wat mijn rechten zijn. En hoe dit wettelijk geregeld zit. Met andere woorden waar betaal ik dan voor? Deze webhost verteld dat je dan een domijn naam registreerd voor een jaar. Dus heb je een jaar contract. Ook dat de reklame dan verwijder is. Maar niet echt hoe het zit met andere zaken enz.

Weet iemand mij de weg hierin? Hoe kom ik daar achter. Als ik Google gaat mijn hoofd nog harder duizelen.  ??? ???
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

« Reactie #572 Gepost op: 2009/07/22, 09:38:42 »
Ik heb een kei goeie hosting gevonden!
-Gratis
-Geen reclame (enkel in de broncode 1 zinnetje)
-Ondersteuning van php
-Ondersteuning van mysql
-...

Voor de geïnteresseerden: http://0lx.net

Ik gebruik deze ook, ik ben hier zelf ook tevreden over.
« Laatst bewerkt op: 2009/07/22, 09:45:02 door Bert Van Leemput »
- Ubuntu 10.4 - Lucid Lynx
- Windows 7 Ultimate

Offline Tom

• Lid
« Reactie #573 Gepost op: 2009/07/22, 11:45:09 »
Als ik de betaalde versie zou aannemen. Dan komt dit dus ook met een domijn naam. Maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Dit doordat de bedrijven tegenwoordig allemaal verschillende systemen er op na houden. En ik niet echt weet wat ik ermee moet. Wat mijn rechten zijn. En hoe dit wettelijk geregeld zit. Met andere woorden waar betaal ik dan voor? Deze webhost verteld dat je dan een domijn naam registreerd voor een jaar. Dus heb je een jaar contract. Ook dat de reklame dan verwijder is. Maar niet echt hoe het zit met andere zaken enz.

Weet iemand mij de weg hierin? Hoe kom ik daar achter. Als ik Google gaat mijn hoofd nog harder duizelen.  Huh? Huh?
Waarom zou je veranderen het is toch goed zo  ???
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #574 Gepost op: 2009/07/22, 13:01:09 »
Bert dank voor je link. Natuurlijk zal ik daar ook even kijken.

Wanda,
Ik snap je redenering niet goed. De site ziet er idd goed uit, maarrrrrr. De naam is niet geregistreerd. Dus iedereen die deze naam registreerd kan mijn site claimen. En dan heb ik er dus niets over te zeggen. Dat is wel wat ik wil beschermen. Er is wel een heleboel tijd in gaan zitten om deze info vast te leggen en daar een mooie uitleg mee te geven omdat het over een informatieve site gaat. Zo ben ik onder naam ook vaak te vinden op het web. Dat is zo´n beetje mijn tweede persoonlijkheid geworden. Dus als daar wat mee gebeurt ben ik toch wel zuur. Deze naam heb ik nu toch al zo´n 15 jaar op het web. Dus al vanaf het inbel gebeuren voor het internet. Daarbij is deze naam vanuit de hobby verenigen al gemaakt en dus nog veel ouder. Zou toch jammer zijn denk ik.

Vandaar mijn zoektocht om dit te beveiligen. En dat kan dan toch alleen via registratie??
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505