Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laat hier je eigen website zien!  (gelezen 501023 keer)

Re: Laat hier je eigen website zien!
« Reactie #175 Gepost op: 2008/02/17, 12:30:54 »
zal hier dan even mijn linkje van mijn bescheiden website plaatsen
http://www.jcoudenaarde.be (daar doorklikken op home)

Juje007

• Gast
« Reactie #176 Gepost op: 2008/02/19, 22:59:22 »
Mijn websites:

Mijn persoonlijke website:

http://www.juje007.be

En de RuneScape help/fansite die ik beheer met een paar vrienden maar die beginnen terug pas als er wa meer users zijn :P maar zelf zennek er nu vrij hard aan bezig :) en ik hoop dat er in de toekomst wa meer volk komt :P, alez genoeg gezever :P dit is de link:

http://www.runescape-unlimited.be

Offline joop905

• Lid
« Reactie #177 Gepost op: 2008/02/19, 23:05:20 »
@Juje007
mooi site ziet er echt strak uit.

Juje007

• Gast
« Reactie #178 Gepost op: 2008/02/19, 23:24:24 »
Citaat van: joop905
@Juje007
mooi site ziet er echt strak uit.
Kan zijn maar kzen nie echt de beste in design :(, het phpen lukt mij veel beter :)

Offline joop905

• Lid
« Reactie #179 Gepost op: 2008/02/20, 00:16:40 »
design vind ik juist goed /straalt rust uit /zakelijk
geen poespas ,
Ok inhoud is wat mager en de foto`s was schrikken  :lol:

geluk er mee.

Juje007

• Gast
« Reactie #180 Gepost op: 2008/02/20, 13:00:11 »
Citaat van: joop905
design vind ik juist goed /straalt rust uit /zakelijk
geen poespas ,
Ok inhoud is wat mager en de foto`s was schrikken  :lol:

geluk er mee.
Aaa ok dan, kdacht da ge et meer negatief bedoelde :P, de design van RuneScape-Unlimited is een veranderde versie van die van Joomla :P en die van Juje007.be komt van gratis design website.

Offline HP

• Lid
« Reactie #181 Gepost op: 2008/02/20, 22:03:08 »
Interinfra is de website van mijn ene bedrijfje, en op Kennem Webdesign deed ik een poging tot een andere. Wegens bezigheden elders heb ik die site later beperkt tot een uithangbord voor Open source software en dat moet ik nog steeds verder afmaken. Heb veel sites gemaakt; een aansprekende Joomla website die ik ooit maakte is van een lokaal politiek afdelinkje met ambitie ;-)
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

haringsrob

• Gast
« Reactie #182 Gepost op: 2008/03/04, 19:08:22 »
het is wel een windows forum maarja :)
staat pas online dus nog geen gebruikers

www.tweakxp.be

gekocht omdat het zo een mooie domeinnaam is xD

Offline joop905

• Lid
« Reactie #183 Gepost op: 2008/03/04, 20:10:39 »
@haringsrob
ziet er goed uit
en zeker de domeinnaam is super

geluk er mee.

Eider

• Gast
« Reactie #184 Gepost op: 2008/03/04, 21:24:51 »
@haringsrob
Ziet er leuk uit.
Alleen twee schuifbalken aan de rechterkant in firefox is niet echt zo handig.
Gebruik je iets van een iframe ofzo?

« Reactie #185 Gepost op: 2008/03/04, 22:00:26 »
Nee een gewone frame, zie ik in zijn broncode. Dit kan je ook oplossen door een simple metatag. Kijk maar eens hier

haringsrob

• Gast
« Reactie #186 Gepost op: 2008/03/12, 22:50:21 »
dankjewel, ga die metatag eens proberen :) maar heb gewoonweg niet de mogelijkheid mijn domein op een andere host te zetten
Grtz

edit:
een redirect is niet echt wat ik zoek :)

toch bedankt

Offline Eefje

• Lid
    • http://www.bespaarenergie.com
« Reactie #187 Gepost op: 2008/03/13, 09:07:15 »
Dit is mijn website: www.bespaarenergie.com

Ik wil graag een banner maken en die op andere sites plaatsen waarbij mensen als ze op die banner klikken doorgelinkt worden naar mijn site. Kan iemand vertellen hoe ik een dergelijke banner kan maken met mijn eigen logo erop? Dus niet zon kant-en-klare banner waarbij je moet kiezen uit een selectie van logo's? Alvast bedankt!

Offline Mij

• Lid
« Reactie #188 Gepost op: 2008/03/13, 09:30:43 »
Citaat van: Eefje
Dit is mijn website: www.bespaarenergie.com

Ik wil graag een banner maken en die op andere sites plaatsen waarbij mensen als ze op die banner klikken doorgelinkt worden naar mijn site. Kan iemand vertellen hoe ik een dergelijke banner kan maken met mijn eigen logo erop? Dus niet zon kant-en-klare banner waarbij je moet kiezen uit een selectie van logo's? Alvast bedankt!
Maak een plaatje met je logo in gimp of in inkscape, zet het op de site en maak een code op de site
website plaatjezoiets bedoel je tog he:p

Offline Eefje

• Lid
« Reactie #189 Gepost op: 2008/03/13, 09:36:04 »
Dank je wel Doan!

Ik ben nu ff bezig, ik wil graag links in de banner mijn logo hebben en naast mijn logo tekst zetten. Dan moet ik met frames werken, maar zodra ik met frames werk, valt de link van de banner naar mijn website weg....
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Offline Mij

• Lid
« Reactie #190 Gepost op: 2008/03/13, 13:34:00 »
Dank je wel Doan!

Ik ben nu ff bezig, ik wil graag links in de banner mijn logo hebben en naast mijn logo tekst zetten. Dan moet ik met frames werken, maar zodra ik met frames werk, valt de link van de banner naar mijn website weg....
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Je wil linken naar het frame van de inhoud op je eigen site? (dat is wat ik begrijp).
Dan moet je een naam aan een frame geven dus zet je in je frame

als je dan vanuit een plaatje naar het frame wilt linken dan moet je dit doen

nu wordt lala.html in het frame blop geopend.

Offline Eefje

• Lid
« Reactie #191 Gepost op: 2008/03/13, 14:29:59 »
Sorry, ik was niet duidelijk genoeg, ik wil graag een banner maken met links in de banner mijn logo en rechts van mijn logo wil ik een wervende tekst zetten.
Maar het lukt me niet om tekst NAAST mijn logo te krijgen, wel eronder, maar ik wil graag de tekst ernaast krijgen, zodat het zon mooie smalle horizontale banner wordt.
Omdat ik dus geen tekst naast mijn logo kan krijgen, dacht ik te moeten gaan werken met frames. Maar zodra ik frames in mijn banner zet, valt de link naar mijn website weg.
Ik hoop dat het nu duidelijker is wat ik bedoel ;-)

Offline Mij

• Lid
« Reactie #192 Gepost op: 2008/03/13, 14:50:47 »
Sorry, ik was niet duidelijk genoeg, ik wil graag een banner maken met links in de banner mijn logo en rechts van mijn logo wil ik een wervende tekst zetten.
Maar het lukt me niet om tekst NAAST mijn logo te krijgen, wel eronder, maar ik wil graag de tekst ernaast krijgen, zodat het zon mooie smalle horizontale banner wordt.
Omdat ik dus geen tekst naast mijn logo kan krijgen, dacht ik te moeten gaan werken met frames. Maar zodra ik frames in mijn banner zet, valt de link naar mijn website weg.
Ik hoop dat het nu duidelijker is wat ik bedoel ;-)
Ten eerste kan je gewoon tekst in je banner zetten of niet?
Normaal gesproken komt tekst altijd aan de rechter kant aan de onderkant van het plaatje. Als je wil dat het er direct (dus in het midden) ernaast komt kan je bijv een tabel maken.

plaatje
tekst

Offline Mij

• Lid
« Reactie #193 Gepost op: 2008/03/15, 17:46:17 »
@Eefje, is het gelukt?

Offline Eefje

• Lid
« Reactie #194 Gepost op: 2008/03/15, 18:01:53 »
Hi Doan, ja tis gelukt, thnx :-)
Alleen lukt het me niet om de banner (als afbeelding met link) vrvolgens op te slaan en/of te kopieren. En dus kan ik hem niet doorsturen naar vrienden om hem op hun website te laten zetten. En ik wil hem ook graag onderaan mn mails plaatsen. Weet jij hoe dit kan? Alvast bedankt!

Offline Mij

• Lid
« Reactie #195 Gepost op: 2008/03/17, 17:22:24 »
iets in de trant van

op je eigen site plaatsen?

btw dat plaatje op je site mag wel wat kleiner! (even downscalen). zo duurt het 5 s voordat het plaatje geladen is!

Offline shappie

• Lid
« Reactie #196 Gepost op: 2008/03/17, 18:07:47 »
Ik ben sinds kort ook maar eens begonne met een eigen site. Nou werk ik al een tijdje met joomla en heb hier al meerdere sites mee gemaakt maar niet voor mezelf. En de laatste site voor mezelf was in frontpage en dit wil ik (sinds ik joomla ken) liever niet. Ik heb dus begonnen aan een heel nieuw design en meteen maar gaan werken in de net nieuwe versie van joomla 1.5.

TIJDELIJK adres: http://peterv.xs4all.nl/mart/
Laat even horen wat je van het ontwerp en desing vindt, want de inhoud moet ik nog wat aan gaan doen, nog niet aan begonnen.

Grt Shappie
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

« Reactie #197 Gepost op: 2008/03/17, 20:04:02 »
Citaat van: shappie
Ik ben sinds kort ook maar eens begonne met een eigen site. Nou werk ik al een tijdje met joomla en heb hier al meerdere sites mee gemaakt maar niet voor mezelf. En de laatste site voor mezelf was in frontpage en dit wil ik (sinds ik joomla ken) liever niet. Ik heb dus begonnen aan een heel nieuw design en meteen maar gaan werken in de net nieuwe versie van joomla 1.5.

TIJDELIJK adres: http://peterv.xs4all.nl/mart/
Laat even horen wat je van het ontwerp en desing vindt, want de inhoud moet ik nog wat aan gaan doen, nog niet aan begonnen.

Grt Shappie
Design ziet er rustig en netjes uit, ik zou alleen de linker balk die nu bruin is weg halen, het lijkt er niet helemaal tussen te passen.

ps. Waar zal de site over gaan ?

Offline Pfoeh

• Lid
« Reactie #198 Gepost op: 2008/03/17, 22:52:47 »
Hoi shappie,

Ik mag een dergelijk design wel. Lekker rustig. Kleuren zijn ook mooi.
Zelf heb ik een bijzonder duffe site (meer een archiefje online) waar ook weinig nieuws op verschijnt gemaakt met kompozer. Omdat ik geen verstand heb van html of andere taal maak ik gebruik van een wysiwyg programma.

http://home.planet.nl/~raai0015/home.html

Wellicht is gewoon een blogje meer geschikt voor mezelf. Zo nu en dan eens iets neerkalken wat in me op komt.

Gr.
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.

Offline joop905

• Lid
« Reactie #199 Gepost op: 2008/03/17, 23:11:56 »
@shappie ziet er goed uit.
mooi design en rustig

@Pfoeh linkje werkt niet.

GrJ9o5