Aha, die ring van mint linux heb ik niet gezien. Sorry daarvoor. Maar wel goed dat je de ring doorzet. Lijkt mij alleen maar goed.
Geef even een melding als je de gewone ring er uit haalt, de link zal dan aangepast moeten worden als je verder gaat met de mint linux ring.
Btw, wat is nu het verschil tussen linux mint en ubuntu? (even in jip en janneke taal XD )
Het bureaublad, het uiterlijk en de voorgeïnstalleerde plugins. Bij Ubuntu moet je bijvoorbeeld de Flashplugin (of ubuntu-restricted-extras) zelf installeren.
Daarom is het ook iets makkelijker voor de beginnende Linux gebruiker .
Eenmaal aan mint gewent, zou de overstap naar Ubuntu weer eens makkelijker maken aangezien Linux Mint natuurlijk is gebaseerd op Ubuntu.
Tenzij men er zo tevreden mee is dat men gewoon Linux Mint blijft gebruiken .
Gelukkig hebben we tegenwoordig de keus uit vele distro`s , alhoewel dat wel ten koste gaat om een grote tegenhanger van Windows te worden .
In mijn optiek zou een linux distro meer marktaandeel kunnen halen, maar ja dan krijg je weer de vraag en welke dan .
Dat zou ik niet weten ikzelf zou kiezen voor Linux Mint als home editie Ubuntu als Home + editie en Ubuntu server als pro versie.
Denk dat nu alle geldstromen naar zoveel verschillende distro`s gaan, het beter zou zijn van een samengaan .