Het was vanochtend weer genieten hoor ?

Kom op mijn werk.
Ik druk op de powerknop van mijn Dell Optiplex 780 (Intell Core i3-2100 @ 3.10Ghz) computer met een Matrox M9128 LP PCIe x 16 met 1024 Graphics memory...
Uiteraard werken wij met Windows 7 Enterprise Service pack 1.
*PC boot op, 47 sec.
*Welkom scherm 5.32 minuten
*Druk op Ctrl-Alt-Delete om in te loggen, stom als dat ik ben doe ik dat.... Na 27 sec. inlogscherm.
*ik log in en moet 2.46 minuten wachten ... ((WELKOM + banner ))
*Krijg de melding dat mijn wachtwoord verlopen is en moet dus mijn wachtwoord vernieuwen.
*Wachtwoord gewijzigd en zit vervolgens 7.29 minuten te kijken naar een draaiende banner met daaronder de tekst
Uw wachtwoord word gewijzigd.
*Wow ik zie mijn bureaublad waarin IE direct word opgestart (Dit is normaal je ziet dan meteen wat er op intranet gezet is) en Outlook Express 2010-2010-2010 word opgestart...
BTW -Waarom zo vaak 2010 is mij een raadsel ?
dit alles duurt 2.48 minuten.
* zo nu kan ik mijn eerste handeling verrichten, ik start vast Autocad op omdat dit nog wel dikke 4 minuten duurt voordat ik iets kan doen, dan kan ik ondertussen mooi me email bekijken.
* Ik zit nu een dikke 25 minuten te werken en krijg een melding (
Uw computer moet opnieuw opgestart worden om de updates te installeren, zluit al uw programma's en klik op deze knop.)
Ik klik natuurlijk op de knop...

Zwart scherm, dan kleurrijk scherm (huisstijl) met de melding:
uw computer word geupdate nieuwe programma's worden geinstalleerd zet niet uw computer uit. Ik ga koffie halen, ff met een collega praten en kom na 12 minuten terug, de pc is nog steeds druk met updaten.
Na welgeteld 19.40 minuten is hij klaar en gaat hij opnieuw opstarten.
Als je wilt weten hoe lang dit weer duurt ga je terug naar stap 1 en trek je daar het wachtwoord wijzigen van af....

Maagoe ik klaag niet hoor?
aan het eind van de maand storten ze weer geld op mijn rekening, salaris heet dat .

Ondertussen vergaderen we ons wilt over efficient werken en procesmatig werken.....
Grappige is dat je aan werken niet toekomt......
Waarom zou alles in deze bananen republiek genaamd Nederland zo kut lopen als het nu loopt vraag je je dan toch af ?