Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: onderhoudskosten zeer laag bij Linux Ubuntu cs !!  (gelezen 4750 keer)

Re: onderhoudskosten zeer laag bij Linux Ubuntu cs !!
« Reactie #25 Gepost op: 2014/06/27, 20:49:28 »
In welk opzicht  bedoel je traag:
Qua download en verwerkingssnelheid of qua distributie van de updates? (of natuurlijk beide)

« Reactie #26 Gepost op: 2014/06/27, 20:56:06 »
Qua download en verwerkingssnelheid of qua distributie van de updates? (of natuurlijk beide)

Op Windows: beide. Op OSX: downloadsnelheid.

« Reactie #27 Gepost op: 2014/06/27, 21:25:57 »

Op Windows: beide. Op OSX: downloadsnelheid.
Had ik qua Windows dus gelijk :)
Van OSX verbaast het mij enigzins.
Dan Ubuntu 14.04: Zo net nog een kernel update en de computer moest na de update zowaar een keer gereboot worden  :o
Niet getreurd: Het updaten was binnen een zucht gedownload en geïnstalleerd(meer dan 100mb) en de reboot geschiedde binnen een scheet :D, dit heb ik Windows nog nooit zo snel zien doen met updates van dergelijke omvang :)

« Reactie #28 Gepost op: 2015/07/02, 23:16:27 »
Er is nog steeds geen lege SmartPhone te koop...
De goedkope van Samsung S6810 ad €120 heeft Android 4xxx.
Ik zou niet weten of ik daar Linux/Ubuntu huppeldepup op kan zetten...

Ubuntu 22.04 LTS op Fujitsu S762, MSI desktop, HP840; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder met Firefox, LibreOffice, Wine en Gmail

« Reactie #29 Gepost op: 2015/07/02, 23:21:53 »
Dit Topic is al oud, dood en begraven .......... en de laatste reactie ontgaat me ivm relevantie.

Daarom, een gouden slotje !
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort