Ik vermoed dat we te maken hebben met een overmatig enthousiaste Xfce-ontwikkelaar, die eventjes niet goed heeft nagedacht over z'n tekst. Enfin, de bedoeling zal ongetwijfeld goed zijn....
de poster, Silviu Stahie, hoort bij het Softpedia Linux team, en ik geloof me wat te herinneren dat hij wel erg enthousiast is over Xfce, soms dus iets te enthousiast.
de informatie in het artikel is echter wel correct, je zal hiermee upgraden naar 4.11, de PPA's die je toevoegt zijn namelijk de ontwikkel repositories dus dan krijg je ontwikkelversies.
Het gaat mij er meer om dat er geen waarschuwing staat dat dit niet geschikt is voor machines waar je afhankelijk van bent.
je krijgt bij het toevoegen nog wel de waarschuwing, hoewel het eigenlijk wel ook in het artikel had moeten staan, maar als iemand dit op een productie systeem zou doen zou hij/zij moeten weten dat het om een test versie gaat.
de enige manier dat je dat niet weet is als je de output in de terminal niet leest, het is ook je eigen verantwoording om op te letten, het zou wel zo netjes zijn dat het er bij zou staan in het artiekel maar als iemand dit installeert en dan problemen krijg is het toch echt zijn/haar eigen schuld.