Ben ook eens aan het spelen geweest met dat UnityWeet iemand hoe ik die Unity-balk transparant kan krijgen?Ik heb dit geprobeerd, maar zonder resultaat.
he dank jeen waar vind ik die aub?
Citaat van: slayer677 op 2011/05/29, 18:02:53he dank jeen waar vind ik die aub?http://www.ubuntugeek.com/nice-themes-for-ubuntu-10-04-lucid-lynx-users.html
Gaaf hoor
Ziet er goed uit.
Willy4,Unity is standaard al ietsje transparant maar met een donkere achtergrond valt dat haast niet op. Het beste kan je voor zulk soort vragen terecht in het Software en Configuratie gedeelte van het forum mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Met die houten achtergrond zou je ook houten icoontjes kunnen doen zoals dit: Dit is het balanzan thema. Jou achtergrond zou er wel bij passen, denk ik.
sudo add-apt-repository ppa:bisigi
sudo aptitude update
sudo aptitude install balanzan-theme
Een beetje vloeken in de kerk dit, maar toch. Voor het eerst in lange tijd weer eens Windows XP geïnstalleerd op mijn rommel-pc (uiteraard staat op mijn primaire computer gewoon Xubuntu). Nu voldoet het nog prima, maar ik verwacht er vóór het einde van de maand toch weer linux op te draaien Thema is 'Royale Noir' (een officiële, van Microsoft)Wallpaper is natuurlijk uit Ubuntu.