Mooie desktop Arie,star trek is voor mij nostalgie.En ik vond de series met Kaptain Kirk juist leuk. 
Ik ook, hoor!

Maar, de oude serie heeft nu alleen nog een hoge nostalgische waarde (waar op zich niets mis mee is

).
Ik ben blij dat ik die oude serie ook gevolgd heb (een poos geleden, via BBC-herhalingen), want toen Pavel Chekov na lange tijd weer oog in oog kwam te staan met Khan in de film "The Wrath Of Kahn", herkende ik Ricardo Montalbán en het karakter
Khan dus nog uit één van de afleveringen uit de oude serie waar deze film naar teruggrijpt.
De nieuwste Star Trek film vind ik overigens helemaal toppie. De film zelf is misschien volledige blasfemie voor bepaalde Trekkies, maar het is wel helemaal gemaakt voor deze tijd & jeugd (maar ook met meer dan genoeg herkenbare ingrediënten en verwijzingen voor hen die zowat alles kennen van Star Trek).
Hier staan overigens wat kekke wallpapers van dat beroemde sterrenschip, voor op de desktop:
http://trekmovie.com/2009/02/23/first-look-at-tobias-richters-uss-enterprise-wallpapers/(De ontwerpen zijn gebaseerd op de Enterprise uit de nieuwste film.)