een element 'vasthouden' is zelfs precies gelijk aan rechts klikken, als je met een keyboard werkt die een toets heeft voor een contextueel menu dan opent die precies het zelfde als je het zelfde geselecteerd hebt.
sprekende van keyboards:
ik heb net vandaag het kruidvat keyboardhoesje ontvangen, werkt goed, maar past niet geheel bij de tablet.
o.a. zit hij aan de rechter zijde helemaal negens aan vast, er zit wel een bandje elastiek maar die valt naast de hoek van het tablet.
verder is de USB kabel eigenlijk te kort, en haalt hij het daardoor niet goed naar de bovenkant van het tablet, hij komt er wel maar enkel over het scherm, niet langs of achterlangs.
verder werkt het wel goed, er zit ook een steuntje achter zodat je hem kan neerzetten, en is zelfs goedkoper dan enkel hoesjes (zonder keyboard) bij media markt (Groningen) zijn, wel soms wel 40,- kosten, en deze maar 24,99.
in tegenstellingen tot wat er op kruidvat.nl staat werkt hij wel met andere tablets, in elk geval de Yarvik GoTab TAB464EUK (welke mijn moeder heeft en ik even geprobeerd heb in de hoes).
thuis gebruik ik het tablet echter niet, want de WiFi van de tablet werkt wel goed, dat van mijn modem/router daarentegen is een ramp.
op werk via een virtuele router werkt hij wel goed, en ook toen ik laats bij foxoffire33 was werkte hij goed met de KPN ExperiaBox.