Ja, bij 12.04 LTS blijven of niet?
Heb tot vorige week nog vastgehouden aan mijn 10.04 LTS, die trouwens door upgrades vanuit de 7.04 versie kwam ... ja, dat doet een aantal mensen de rillingen over het lijf gaan als ik dit schrijf

En 10.04 LTS, het werkpaard, zat stampvol met ppa's ... maar instabiel ....verre van dat.
Moet wel zeggen dat ik mijzelf dan ook niet zie als een basis gebruiker, dus aanraden zal ik mijn wijze van werken aan niemand.
Maar veel onderhoud had die 10.04 LTS nooit nodig .. eerlijk gezegd kan ik mij geen naar probleem meer heugen.
En wat doen we nu met 12.04LTS , juist, wederom vol stampen met ppa's ... en ... loopt als een trein.
Logfiles doorgespit en dingen bewust opgestart via de terminal om bugs of errors te tracken, maar tot nu toe draait het gewoon.
Wel dat Unity ding vervangen door Cinnamon, kan maar niet wennen aan dat 'Dash' en touchscreen stuff.
Tevens draaien er hier nog een partitie of 3 a 4 op dezelfde PC met;
1. 10.04 LTS oud 32 bits
2. 10.04 LTS 64 bits
3. 10.04 speelbal
4. ja, Windows XP uit het jaar kruik
5. En dan binnen VirtualBox nog een machine of 5 zoals Fedora, Mint ..enz
En dan moet ik ook soms nog naar mijn werk

Alles zie ik meer als een uitdaging en zit ik eigenlijk te wachten op een 'glitch', zodat ik mij er in vast kan bijten

Iedereen veel suc7 met 12.04 LTS, maar de keuze om toch door te groeien naar de volgende versie, ligt toch bij elke eindgebruiker zelf.
Blijkbaar is 12.10 wel een uitdaging ... doet me twijfelen om een 10.04 partitie op te geven om mij er op te storten