Wonderlijk dat je een usb-stick niet te zien krijgt: die zou eveneens links in Thunar moeten staan, alwaar je je XP-partitie hebt gevonden.
Wat je ook kan doen, is je bestanden als bijlagen via web-mail naar jezelf mailen (hopelijk zijn het er niet al te veel).
Nou dit is mij te veel hoor, onder windows zijn er zeker al 8 programma's van wie ik de bestanden wil houden.
Onder linux zijn dat er ook weer 6 met bergen aan bestanden en onder linux kon ik ze al niet opslaan want daar werd ook al de usb-schijven onbenaderbaar en onder XP nog wel, maar ja de laatste tijd had ik het te druk om het onder XP op de data usb-schijf op te slaan. Al met al bergen aan verloren bestanden nu.
Zo vaak had ik al af en toe een crash en steeds weer deed ik wat ik kan, verbeterde wat, zette delen van de schijf buiten spel, maar ja nu is het einde blijkbaar bereikt.
Maar ook de USB-sticks zie ik wel, maar blijven ook onbenaderbaar onder linux.
Ik ga de schijf uitbouwen, alleen kan ik dan nog wel opstarten vanaf de live-CD? Want ja ook XP is niet meer bereikbaar anders dan als die 21Gbyte-partitie onder de live-CD, kun je dat nog wel op een CD branden?
Een nieuwe laptop kost ook al € 450, welke neer komt op Fl 992 gulden, mensen en hun geweldige

commercie hé.