Final versie van mijn Kubuntu-thema:
...
SetSayux, het Artwork team staat open voor bijdragen ook vanuit buiten het team. Zou jij ervoor willen zorgen dat deze wijzigingen ook in het kubuntu thema zelf komen, zodat niet iedereen hoeft te hacken met Stylish en Greasemonkey.
Alle hulp is welkom
Hmmz, ik heb gewoon het Kubuntu-thema genomen dat er nu al is, een sectie voor #content_section toegevoegd (om een mooie lichtblauwe achtergrond bij de body te krijgen), en de kleur naar #317DBE veranderd (wat de officiële kleur is van het Kubuntu-logo, of tenminste, dat zegt Digital Color Meter). Dit zou in principe door iemand met commit-toegang gewoon terug in css/kubuntu.css kunnen gezet worden.
Ik ben nu aan het kijken of ik de afbeeldingen kan opvragen, maar ik krijg foutmeldingen van bzr:
macbook:Downloads frank$ bzr branch lp:~ubuntu-nl-artwork/ubuntu-nl-artwork/light-smf-theme
zsh: correct 'bzr' to '_bzr' [nyae]? n
Not checking SSL certificate for xmlrpc.launchpad.net: 443
You have not informed bzr of your Launchpad ID, and you must do this to
write to Launchpad or access private data. See "bzr help launchpad-login".
bzr: ERROR: Invalid url supplied to transport: "bzr+ssh://bazaar.launchpad.net/~ubuntu-nl-artwork/ubuntu-nl-artwork/light-smf-theme": no supported schemes
Ik weet niet of dit aan het feit ligt dat ik hier Mac OS X gebruik, maar als dat zo is vind ik dat maar vrij zwak van bzr. Ik heb trouwens geen launchpad en als het niet hoeft maak ik er liever ook geen aan. Als ik dit via een andere manier kan krijgen (git, rsync, ...) zou dat handig zijn