Het eerste kwartaal van 2012 gaf juist een daling aan van de Mac.
HP is weer aan het groeien.
Maar niet gek als je leest dat nu weer een grote beveiliging fout openbaar is geworden waar Apple nog geen reactie op heeft gegeven en het dus weer niet duidelijk is of het opgelost word en als ze het wel gaan doen wanneer ze het oplossen.
Ze hebben jaren lang geroepen hoe onveilig Windows is, maar Microsoft reageert snel en doet altijd een poging om het lek of fout in orde te maken.
De groei van HP en zo kan ook komen vanwege Windows 8 en dat men nu nog snel een pc wilt zonder Windows 8.

Op fora van Apple gaat het voornamelijk over garantie.
Was het eerste wat mij een aantal jaar geleden op viel toen ik nog 2 van die systemen had. Toen al ging het over garantie van Apple die je niet had en het probleem dat je nergens terecht kon met je systeem.
En nu zie ik nog veel van die topic's met daarbij problemen met tegoeden die verdwenen zijn op itunes en geblokkeerde appstore account's zodat ze niet meer hun software kunnen verkopen.
Ze hebben dus geen tijd om het over Linux te hebben. Daarbij is de gemiddelde OS X gebruiker meer bezig met Windows af te zeiken.
Die zijn daar zeer bedreven in.