dat iOS niet goed zou zijn voor multitasking is lariekoek, of het nou op de iPod Touch, de iPhone of iPad is iOS werkt perfect met multitasking.
ik heb op mijn iPhone vaak meer tegelijk open dan op mijn desktop.
een iPad hoef ik echter niet, als ik een tablet neem word het een met Android, of Windows.
een HP Tablet hoeft van mij echter ook niet erg, ik vind dat HP op de consumenten markt toch altijd wat mindere producten aflevert dan ze eigenlijk zouden moeten
ze zijn wat mij betreft veel te gefocusseerd op bedrijfsproducten.
de HP ProLiant Servers op werk ben ik dan ook zeer tevreden over, maar de verdere HP producten waar ik mee gewerkt heb, waaronder tablet, waren minder.
niet allen ronduit slecht, maar voor het zelfde geld kan je betere producten krijgen.
ik doe momenteel een opleiding naast werk (In-Company), daar zijn ook HP laptops voor, Quad-Core i5, 4GB DDR3, 500GB 7200RPM HD.
klinkt goed? op zich, maar ze kunnen mijn eigen laptop niet bijhouden.
en ter vergelijking, ik heb een Dual-Core Athlon, 4GB DDR2 had altijd een 320GB 5400RPM schijf.
en hoewel dit niet zegt dat alle laptops van HP zo zijn, vind ik dit wel erg belachelijk.
zouden ze toch op zijn minste mijn laptop moeten kunnen bijhouden, en ze zijn echt letterlijk half zo snel.
en voor iemand nu zegt dat het licht aan wat je doet, niet dus.
of je nou Windows wilt starten (goed, waarom zou je dat willen...) of programma's wil openen, ze houden mijn laptop niet bij.
Virtualisatie? crashen die dingen zowat, het kan dat die dingen niet bedoel zijn voor virtualisatie, maar lever ze dan niet met VT-x ingeschakeld.
en dan moet je er al helemaal niet mee adverteren op de doos...en er staat dus wel op "ideal for virtualization", als het draait misschien, maar het starten van een VM is niet bepaald ideaal.
maar goed, hoewel het slecht is van HP, vind ik het wel weer goed dat ze zo slecht zijn, want toen wij de specs hadden gezien zij de hele ICT al dat die dingen absoluut niet geschikt waren.
(hebben 15" display, terwijl naast de opleiding die ik doe er nog een loopt, voor Office, met Exel, waarvoor 15" bijna onwerkbaar is, en ook leuk in Exel, geen NumPad)