Ik heb wat rond geïnformeerd naar wat Windows 8 is en wat de bedoeling is en volgens mij word dit de versie voor de touchpad en komt er een andere versie voor de desktop waar wel een normaal menu in zit.
Pin mij er niet op vast want ik heb de info uit wat bronnen waar ik niet altijd op kan vertrouwen maar ze hebben het toch wel een aantal keer goed gehad.
Als dit een versie is om te laten zien hoe de tablet versie word, dan kan ik wel begrijpen dat hij met een aantal dingen problemen heeft en geen gewoon menu heeft.
Als dit ook de desktop versie word, dan is het wat anders.
Het enige wat ik mij af vraag is hoe het zit met het opstarten. Bij mij is het geen 10 seconden en er zijn wat dingen die anders zijn dan ik dacht dat ze waren.
Ik heb bij de installatie wel iets gelezen over dat het een tablet versie was maar ik twijfel of ze daarmee bedoelde dat dit die versie is of dat er een aparte versie is voor tablet's.
Eigenlijk nog eens installeren en alles goed lezen wat het nou precies is.
@dellkubuntu, Voor mij word hem dit zo ook niet op de desktop, op de tablet is het een ander verhaal, daar kan ik mij wel met zo iets zien werken. Het bevalt mij zelfs beter dan Android wat ik persoonlijk wat rommelig vind.
1 van de redenen waarom ik als ik een tablet neem, er 1 neem waar je zelf kunt kiezen wat je er op zet zodat je niet vast zit aan 1 systeem.
@Vistaus, het gaat om het geen of je Win 8 op je tablet kunt proberen.
Dan is je tablet ook een keer nuttig voor ons. XD

Maak dan ook een filmpje met dat je hem gebruikt want ik zou graag buiten de internet filmpjes van microsoft zelf, willen zien hoe het werkt op een tablet. Die filmpjes van microsoft zijn toch net iets anders.