Ik had een hele reactie getikt, maar IE heeft hem opgegeten 
Dat krijg je ervan, als je je met dat soort duistere zaken bezighoudt 
(...)
Over een tijdje heb je nog kleinere apparaatjes die een heel kerkkoor als processor hebben. Dan worden de applicaties ook zwaarder, dus of we er uiteindelijk echt mee opschieten...
Ja Johan is met gevaarlijke dingen bezig geweest en daar is hij ook gelijk voor gestraft. XD
Dat is net zo als dat het was met de pc.
Jaren lang was ik bezig met een snelle pc te bouwen om maar de laatste software te kunnen draaien.
Nu is door de sprong op de hardware markt zo groot dat de software wat achter blijft maar je merkt bij al die tablet's en telefoons, dat daar de software eigenlijk de hardware zit te pushen om sneller te gaan zoals het vroeger op de pc ging.
@Vistaus, Ja de tablet's zijn snel en ze doen het beter dan menig oude pc maar ze blijven op een aantal punten achter. Ja kunt oude software programma's er in principe goed op draaien maar ze kunnen nog niet tippen aan de huidige pc's.
Dat is ook niet nodig omdat een tablet een heel ander doel heeft dan een laptop of een desktop pc.
Tablet's zijn nu bedoelt voor wat games die er op zich zeer goed uit zien maar als eerste doel hebben ze internet, mail, twitter, facebook en meer van dat soort dingen.
Dat je er nog andere dingen op kunt doen is meegenomen maar dat is niet de opzet voor die dingen geweest en word ook door de meeste gebruikers gebruikt voor internet en wat games.
Dat is dus ook de rede waarom de desktop zal blijven bestaan net als de laptop omdat die dingen net iets extra's bieden. Dat die evalueren tot iets nieuws is ook wel zeker maar alles heeft zijn doel en zijn gebruikers groep. De pc zal altijd een bepaalde groep gebruikers aanspreken vanwege de mogelijkheden die het bied.
Er zijn trouwens wat tablet's waar je op kunt zetten wat je wilt en aangezien KDE goed bezig is met hun tablet versie, Bodhilinux een tablet desktop heeft en dat Unity en zo ook best goed werken op zo'n ding, ga ik naar zo iets kijken waar ik op kan zetten wat ik wil zodat ik vrijheid heb.
Moet wel de prijs eerst goed zakken.
Buiten dat wil ik nog wel een snelle desktop pc. Dat is toch iets wat mij meer aan spreekt dan zo'n tablet. De tablet is voor mij een hebben dingetje.