Wow... ik zie weer heel erg mooie desktops voorbij komen. Ik denk dat ik me ook maar eens ga verdiepen in Conky. Het is toch wel erg mooi. Enne... het zit ook niet in de weg.
Een vriend van mij, nog veel meer onderlegd met Linux dan ik, heeft voor mij vorige week mijn desktop op mijn hoofd-laptop ook even gepimpt. Bij wijze van grap had ik er ondertussen met GIMP een wallpaper bij gemaakt waar mijn (bij)naam in verwerkt is. Het lijkt nu net alsof het mijn "eigen" distro is, maar het is nog steeds gewoon Linux Mint 13 MATE. Zo ziet 'ie er nu uit:
Klik op de afbeelding om te vergrotenNog even kijken of ik er ook zo'n Conky in krijg, om het helemaal "af" te maken! Hier ga ik nog wel een tijdje mee werken, vermoed ik! Maar ja.... ik ben soms net zo veranderlijk als het weer! Ha ha..
P.S. Het DeadBeef icoontje in zowel het menu als rechts onderin te taakbalk heb ik ook zelf gemaakt met GIMP. En natuurlijk ook het Menu-knopje, waar ik hetzelfde lettertype heb gebruikt als het "merk" van "mijn" distro (ahum!) Ik houd wel van eenduidigheid en constistentie...