Dat is automatisch zo ingesteld in de forumsoftware... Overigens zal ik het plaaatje dat je daarvoor nu gebruikt hebt, ook verwijderen. De forumregels verbieden bashing...
Citaat van: Prosper op 2012/01/15, 18:22:40Dat is automatisch zo ingesteld in de forumsoftware... Overigens zal ik het plaaatje dat je daarvoor nu gebruikt hebt, ook verwijderen. De forumregels verbieden bashing... Ik snap nogsteeds niet waarom mijn link is verwijderd?
Ubuntu 11.10 64-bitsUploaded with ImageShack.usFoto is van de aankomst van André Kuipers bij het ISS. Meer van die mooie plaatjes zijn te vinden in zijn fotostream op Flickr: http://www.flickr.com/photos/astro_andre/ moderator-edit: plaatje verkleind
O die heb ik al een tijd ,heb er nog meer van.
Op dit moment een vrij standaard Ubuntu 11.10 uitrusting.. alleen een andere achtergrond en thema. (De balk lijkt nog op het normale thema maar knopjes en zo zijn iets anders..
Ambiance in combinatie met ..... moet ik even nakijken, ik zit nu in 10.10. De achtergrond is een bewerkte (bestaande) foto van Jeff Beck zijn L.P. hoes Blow by Blow met een Gibson gitaar.
Citaat van: Gijsbert op 2012/01/18, 20:29:37Ambiance in combinatie met ..... moet ik even nakijken, ik zit nu in 10.10. De achtergrond is een bewerkte (bestaande) foto van Jeff Beck zijn L.P. hoes Blow by Blow met een Gibson gitaar. Thema Adwaita met Gnome en vensters Emerald met thema dcrRedShift. Een gezellige zooi, dus.
Op dit moment een vrij standaard Ubuntu 11.10 uitrusting.. alleen een andere achtergrond en thema. (De balk lijkt nog op het normale thema maar knopjes en zo zijn iets anders.. Edit: plaatje verkleind