Dat voelde als dikke ****** door een te klein afvoertje, Stroperig en liep niet lekker.
Ugh, heren toch ! Wilde ik net dat ene woordje even discreet met sterretjes bedekken, blijven jullie het maar herhalen... Dit is wel vrijwilligerswerk hoor, en zonder vrijwilligersvergoeding...
Zo wordt het woordpuzzel in etalage lol !! XD XD Leuk dat playmobieltje (of Lego .... ) ik ga het eens opzoeken of ik ook zo'n achtergrond kan maken ; de kleine van mijn zus komt langs Ubuntu leren ........... !!!
Citaat van: erik1984 op 2011/11/02, 00:03:25Ik denk dat je eerder tegenover de Macfanboys moet verantwoorden waarom je er ook Ubuntu op draait Maar goed wat ik eigenlijk wil vragen: hoe draaien SimCity4 en RCT2 bij jou? SC4 Wilde bij mij wel starten maar er was geen geluid. RCT2 was wat houterig (RCT1 wel weer prima). Verder een mooie verzameling, simulatiespellen FTW.Oh ja +heelveel voor OpenTTD uiteraard RCT2 lijkt hetzelfde te draaien als onder Windows, gewoon vloeiend, al wil ik nog gaan kijken of het gebruik van trainers mogelijk is. SimCity 4 draait aardig, met geluid, maar een beetje houterig. Maar een vriend van mij heeft dat ook onder Windows.En ja, ik vind simulatiespellen erg leuk. Ik heb alleen geen tijd om ze allemaal regelmatig te spelen .Citaat van: emiel1976 op 2011/11/02, 00:16:49Is dat een dock onder of een aangepaste werkbalk?Ziet er goed uit en lijkt weer op 10.10. Het is Avant Window Navigator, een dock dus.
Ik denk dat je eerder tegenover de Macfanboys moet verantwoorden waarom je er ook Ubuntu op draait Maar goed wat ik eigenlijk wil vragen: hoe draaien SimCity4 en RCT2 bij jou? SC4 Wilde bij mij wel starten maar er was geen geluid. RCT2 was wat houterig (RCT1 wel weer prima). Verder een mooie verzameling, simulatiespellen FTW.Oh ja +heelveel voor OpenTTD uiteraard
Is dat een dock onder of een aangepaste werkbalk?Ziet er goed uit en lijkt weer op 10.10.