Ik ben online geweest en heb mijn systeem opnieuw opgestart en toen in Windows weer online gegaan.
0 problemen.
@Xarvaz, Voor sommigen is MS bashen een hobby.
Iedereen mag doen en laten wat ze willen maar zodra MS iets doet dan moet het bashen beginnen.
Misschien moet dit even iets duidelijker worden neergezet. Natuurlijk zijn er voordelen aan MS, zeker W7 loopt. Wat mij echter irriteert is dat je er wel een virusscanner op moet zetten, dat je wel de boel moet laten schoonmaken omdat steevast na enige de boel volloopt, dat er veel meer en met iedere versie steeds meer ruimte nodig is voor W7 in dit voorbeeld alleen al, naast alles wat je erbij moet kopen om dat te kunnen doen wat je wilt doen, let wel: kopen! Natuurlijk is er ook freeware, maar dat is dan van origine wel afkomstig uit de Linux hoek. Dan, wanneer je naast W7 iets wilt installeren dan wordt dat aan alle kanten tegengehouden. Ze zijn ooit begonnen als "alleenheerser" en eerlijk is eerlijk we hebben veel aan ze te danken. Maar denken dat je de wereld kunt blijven beheersen is een foute gedachte, naast het feit dat er voor de wereld geen voordeel, slechts nadelen aan zit. Dat is wat mij tegenstaat, naast het feit dat het dagen kan duren voordat een geopperd probleem is opgelost. Wat bij Linux niet het geval is. Door al die vrijwilligers, die "nerds"

die hun tijd voor niets geven. Waarom is dat bij MS niet zo? Denk daar maar eens over na. Eiinde bijdrage, ik ga hier verder niet over in discussie, dan mail je me maar.
Izi(going)