Als ik mij niet vergis is dit het algemene gedeelte van het forum. Dus niet het supportgedeelte van het forum. Er worden hier in verschillende draadjes meningen gegeven over unity. Logisch, het is erg nieuw en ook erg wennen.
Een idee is misschien de vele unity-meningdraadjes vorm te geven in deze 3 vastgezette topics:- je mening over unity, gewoon recht uit het hart. Stoom afblazen.( algemene gedeelte, je wilt geen support.)
- je ervaringen met unity delen, en wil je tips and trics hoe unity te gebruiken. Zo leren we van elkaar hoe unity werkt. (je wil in zekere zin support en leren hoe het werkt.)
- regelrechte supportvragen, en die dan ook op supportgedeelte plaatsen, en eventueel hulp bij het plaatsen van een bug op launchpad.
Is dit werkbaar? Anders krijgen we hier erg veel "stoomafblaastopics"/ draadjes.

Mijn mening: was erg wennen!
Ervaringen: het is leuk om de icionen te verkleinen: alt-f2 : about:config icon grootte aanpassen. Fun!
Mijn support vraag: mijn driver van mijn graf.kaart is geinstalleerd maar wordt niet gebruikt, hoe zit dat? Ik heb wel direct rendering...