Iedereen bedankt voor de reacties, maar de suggesties bieden geen oplossing voor mijn probleem, sommige sites werken wel beter maar flash blijft slecht als ik het in fullscreen gebruik. dat zal misschien aan mijn oude pc liggen Dell optiplex GX 270. jammer ik heb het nodig voor de sites va NASA ESA en andere organisaties, Ik zal Ubuntu nog eens herinstalleren werkt het niet dan maar weer terug naar XP helaas, Ubuntu is geweldig leuk en draag het een warm hart toe, maar soms werkt het niet, of het is mijn oude Dell dat kan ook natuurlijk.
En excuses tiempjuuh voor mijn grammatica, ik spreek als Nederlander thuis en privé overwegend Braziliaans en Engels. ben twee jaar gelden ernstig ziek geweest, getroffen door een bacterie in mijn longen en uitval van mijn nieren, Ik heb 2 maanden op de I.C doorgebracht en daarna drie maanden op de zaal en heb zelfs nu nog problemen met geheugen uitval.. vooral in de Nederlandse taal. ik moet ik met mijn 52 jaar weer met alles overnieuw beginnen. en dat is psychisch en sociaal een zeer zware missie.
Groeten
Robert Jansen