Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: flash filmpjes  (gelezen 1713 keer)

flash filmpjes
« Gepost op: 2011/04/11, 15:43:14 »
hey mede Ubunteros,

heb sinds deze week problemen met flash filmpjes, in het normaal format van b.v youtube of uitzending gemist gaat alles goed, wil ik echter iets afspelen in fullscreen dan  blijft het filmpje hangen op dit punt, nog nooit last van gehad tot deze week. op de zelfde pc met windows xp blijft alles haarscherp. en soepel draaien. met de zelfde instellingen 240 of 360,

groeten robert

Offline a.j.

• Lid
Re: flash filmpjes
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/11, 15:49:04 »
beste Robert,
Dit probleem heb ik ook weleens,ga dan gefaseerd naar groter beeld.
Eerst de twee haakse pijltjes aanklikken en dan vervolgens naar full screen.
Zo doe ik dat wanneer dit probleem zich voor doet.
Succes,vr.gr,a.j.

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/11, 16:00:39 »
Zet de hardwareversnelling eens uit ;)

« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/11, 16:09:15 »
waar vindt ik die?

« Reactie #5 Gepost op: 2011/04/11, 18:06:57 »
Iedereen bedankt voor de reacties, maar de suggesties bieden geen oplossing voor mijn probleem, sommige sites werken wel beter maar flash blijft slecht als ik het in fullscreen gebruik. dat zal misschien aan mijn oude pc liggen Dell optiplex GX 270. jammer ik heb het nodig voor de sites va NASA ESA  en andere organisaties, Ik zal Ubuntu nog eens herinstalleren werkt het niet dan maar weer terug naar XP helaas, Ubuntu is geweldig leuk en draag het een warm hart toe, maar soms werkt het niet, of het is mijn oude Dell dat kan ook natuurlijk. 

En excuses tiempjuuh voor mijn grammatica, ik spreek als Nederlander  thuis en privé overwegend Braziliaans en Engels. ben twee jaar gelden ernstig ziek geweest, getroffen door een bacterie in mijn longen en uitval  van mijn nieren, Ik heb 2 maanden  op de I.C doorgebracht en daarna drie maanden op de zaal en heb zelfs nu nog problemen met geheugen uitval.. vooral in de Nederlandse taal. ik moet ik met mijn 52 jaar weer met alles  overnieuw beginnen. en dat is psychisch en sociaal een zeer zware missie.

Groeten

Robert Jansen

Offline Tom

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2011/04/11, 18:11:35 »
Dan wens ik u veel sterkte en kracht toe  :) Yes we can ... zeker weten. :)
« Laatst bewerkt op: 2011/04/11, 18:13:09 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #7 Gepost op: 2011/04/11, 18:20:11 »
Dank  je wel Wanda voor de sympathieke reactie, ik blijf vechten, mijn motto. Luctor et Emergo,,,,,,,,

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #8 Gepost op: 2011/04/11, 19:15:48 »
Wanda, je bent me net een uur voor. Ik heb net een doorstuurmailtje van mijn oma gehad die hier perfekt bij past: De barst in de kruik

Er was eens een arme, chinese vrouw, die 2 kruiken had. eentje had een barst, de ander was perfect. Op een dag zei de gebarsten kruik tegen de vrouw: Ik schaam me zo, omdat ik u maar de helft van al het water geef! Maar de vrouw zei: Het is niet erg, want aan jouw kant van de wereld groeien duizenden bloemen, ik heb er nl. bloemen gezaaid, en jij gaf ze water. Daardoor is ons huis nu prachtig versierd.

Moraal: Accepteer iedereen zoals hij/zij is, en zie de positieve kanten van hem/haar!

Overigens, Robert: veel succes met je 'missie'! Yes we can! Zeker weten! Waar een wil is, is een weg! :)

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #9 Gepost op: 2011/04/11, 20:11:01 »
waar vindt ik die?

en vind zonder dt hé ;)

Vin............? Dacht 't niet hoor, tiempjuuh. =D ;)

« Reactie #10 Gepost op: 2011/04/11, 21:20:22 »
dank je wel tiempjuuh, en bedankt voor het doorstuur mailtje van je oma, een wijs verhaal . en we gaan ook weer gewoon Ubuntu 11.04 proberen !!!

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #11 Gepost op: 2011/04/12, 15:32:34 »
dank je wel tiempjuuh, en bedankt voor het doorstuur mailtje van je oma, een wijs verhaal . en we gaan ook weer gewoon Ubuntu 11.04 proberen !!!

Dat dacht ik wel :D ;)