Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amarok context-balonnen uitzetten?...  (gelezen 1024 keer)

Offline begonia

• Lid
Amarok context-balonnen uitzetten?...
« Gepost op: 2011/01/25, 11:06:32 »
Ik gebruik in Kubuntu nu Amarok 2.4. Het is mooi vind ik. Alleen, als je "op" en nummer zit verschijnt er een "hulp-ballon" o.i.d. die ik niet zie zitten. Deze

.

Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat die dingen wegblijven? Dat zou ik erg fijn vinden. Ik heb gezocht maar ik kan niks vinden.
Bedantk alvast.

Re: Amarok context-balonnen uitzetten?...
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/25, 15:54:20 »
Als je op de werkbalk naar Instellingen gaat >Amarok instellen>Notificatons> alle hokjes uitvinken> op de Knop Toepassen klikken>op Ok klikken
Dit is in Amarok 2.3 ik neem aan dat Amarok 2.4 buiten het uiterlijk niet veel afwijkt.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/25, 20:55:40 »
Inderdaad is Amarok 2.4 qua werking gelijk. Amarok 2.4 heeft namelijk maar ondersteuning voor iPod Touch en bug fixes als vernieuwingen (en enkele kleine andere dingetjes).

Offline begonia

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/28, 06:28:46 »
Heel erg bedankt voor jullie antwoord. Maar helaas helpt het niet. Raar hè. De popups blijven gewoon.
Pieter

« Reactie #4 Gepost op: 2011/01/28, 18:08:34 »
Kan je een schermafdruk plaatsen van Instellingen>Amarok instellen>Notificatons?

Offline begonia

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2011/01/31, 08:09:44 »
natuurlijk wil ik dat. Sorry voor de late reactie, maar ik krijg geen email als er een reactie is. ik ga kijken of ik dat nog kan regelen. Hier is de schermafdruk:
Alles staat uit op de schermafdruk maar ik heb het uitvoerig geprobeerd. En het werkte niet.

« Reactie #6 Gepost op: 2011/01/31, 14:31:52 »
In het balkje onder het laatste bericht staat, kan je de notificatie aanzetten. Dan krijg je een berichtje via de emaiol, als je een emailadres hebt opgegeven in je forumprofiel.
Wat de afbeelding betreft, daarop lijkt alles afgevinkt, dus je zou geen ballonnerjes mer moeten krijgen.
Ik kan vanavond pas, even kijken hoe de nieuwe versie werkt.

Offline begonia

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2011/01/31, 19:08:35 »
Wat een mogelijkheid is dat is dat het komt doordat ik de nieuwste versie van Amarok uit de "Backports" draai. Ik heb weleens eerder meegemaakt dat je dan van die rare dingetjes had. Ik denk dat misschien de restjes van de oude versie of andere dingen van het systeem problemen maken met die nieuwe versie.

Ik heb heel hoge verwachtingen van Natty. Eens kijken of het dan over is!
Trouwens, bedankt.