Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PC en reacties zeer traag [probleem opgelost]  (gelezen 5082 keer)

Offline Mikkel

• Lid
Re: PC en reacties zeer traag
« Reactie #25 Gepost op: 2010/11/04, 15:01:56 »
Een beetje laat, maar was er de afgelopen dagen niet...........
Harry07, heb je geen boekje van het moederbord? Het is niet alleen een kwestie van geheugenbankjes van dezelfde soort kopen, maar ook van: welk slot moet het eerst gebruikt worden, welk slot dan, enzovoort.......... Dus niet simpelweg 'een' geheugenbankje in 'een' slot steken.
En dat is terug te vinden in dat boekje.

« Reactie #26 Gepost op: 2010/11/05, 10:02:27 »
@ Mikkel

Nee, dat heb ik niet. Deze pc is jaren geleden door iemand zelf 'gebouwd'.
Maar ik denk dat ik hem net op internet gevonden heb. Zal een kijken vanavond of van het weekend. Ben n.l. weinig thuis.

@ALL
Misschien willen jullie a.u.b. even meekijken hoe het nu zou moeten/kunnen, want mijn technische kennis op dit gebied is toch wel gelimiteerd. http://tinyurl.com/28f87qj Even doorklikken via: Go to View/Download Page ยป en dan pdf downloaden om te bekijken.Bladzijde 28/29
« Laatst bewerkt op: 2010/11/05, 13:22:40 door Harry07 »
Ik gebruik Xubuntu 20.04.3 LTS op mijn Desktop

Fijn als je mij indien gevraagd, wilt helpen :)

« Reactie #27 Gepost op: 2010/11/06, 19:44:00 »
@ ALL

Zo, de kogel is door de kerk. De bankjes zijn NIET compatibel met mijn Moederbord. Mag ze terugsturen en krijg geld terug.

Nogmaals dank aan iedereen die moeite heeft gedaan om mij te helpen. TOP!  8)

Re: PC en reacties zeer traag [probleem opgelost]
« Reactie #28 Gepost op: 2010/11/06, 19:58:25 »
Ja, dat ha ik al gedacht dus.
Maar eh...........heb je nu wel de goede of ga je die nog kopen?

Ik wist het! Jij reageert als eerste  ;)
Nee, heb nog geen nieuwe. Ben net weer thuis en heb volgende week eindelijk weer tijd voor mijn eigen zaken.