@Vistaus, heel jammer dat je op die datum niet aanwezig kan zijn. 
Een begin van een agenda: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Meetings/Meeting20110116
ONDER VOORBEHOUD. De genoemde tijden en onderwerpen (of voorzieningen) kunnen worden aangepast, toegevoegd (of gewist).
Voeg je agendapunt toe!
Suggestie: gebruik geen Gobby, maar iets anders, zoals Etherpad. Gobby had nogal wat stabiliteitsproblemen tijdens de Ubuntu Developer Summit, en met Etherpad kun je ook nog net iets meer.
Daarnaast zou ik willen voorstellen om de agenda iets te veranderen:
Punt één (Welkom) hetzelfde.
Punt twee naar:
'Visie voor Ubuntu NL'
- Wat moet een LoCo doen?
- Waar willen we naar toe met Ubuntu NL?
Nieuw punt drie:
'Organisatievoorstel Ubuntu NL'
Ik ben van plan om voor december 2010 met een organisatievoorstel te komen voor Ubuntu NL. In dat voorstel zal ik al bestaande plannen en ideeën verwerken. In de weken tot de vergadering kunnen we reacties verzamelen en het plan kan besproken worden tijdens de vergadering. Er zijn al verschillende plannen gemaakt en aangenomen, maar ik wil voor eens en altijd een goed en duidelijk plan op tafel hebben liggen. Een plan dat de goedkeuring krijgt van alle subteams, dat iedereen toezegt het ook uit te gaan voeren.
Nadat ik een eerste opzet gemaakt heb wil ik het plan beschikbaar maken voor commentaar. Deze zal ik er in verwerken en ik zal regelmatig bijgewerkte plannen publiceren. Iedereen is welkom om reacties te geven.
Ik zou de punten die nu punt drie en vier zijn samenvoegen tot één punt vier: 'Infrastructuur'. Als onderdeel van dit agendapunt zouden we alle infrastructuur die tot onze beschikking staat kunnen bespreken, waaronder het gebruik van Launchpad voor groepbeheer, en het vervangen van OTRS door maillijsten.