Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Irl teammeeting animo?  (gelezen 58493 keer)

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #75 Gepost op: 2010/10/17, 23:20:59 »
December is er ook bij gezet. We zien dan vanzelf wel in hoeverre mensen kunnen. En als er zaterdagen bij moeten kan ik die nog toevoegen.
http://www.doodle.com/y8xu9wkdu78avcin
Toegevoegd. :)
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #76 Gepost op: 2010/10/18, 00:07:34 »
En als er zaterdagen bij moeten kan ik die nog toevoegen.
http://www.doodle.com/y8xu9wkdu78avcin

Zullen we gelijk een deadline instellen voor wanneer iedereen het moet laten weten? Ik zeg 30 oktober prikken we een datum (over 2 weken).
Ik heb van verschillende kanten gehoord dat een zaterdag ook niet verkeerd is. Dus bij deze heb ik ook zaterdagen toegevoegd. Degenen die hem al hadden ingevuld kunnen het opnieuw invullen, dan verwijder ik de oude.

Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #77 Gepost op: 2010/10/18, 12:24:30 »
Ik zou zeggen, vul de doodle in en we zien vanzelf wanneer de meeste mensen kunnen.
Verder komt november wel erg dichtbij. Als we op 30 okt. een datum hebben geprikt, moeten we ook binnen een paar weken een ruimte regelen. SWAT heeft aangegeven een ruimte te kunnen regelen, dus vind ik prima om dan wat extra rekening met zijn voorkeur te houden.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

« Reactie #78 Gepost op: 2010/10/18, 20:51:41 »
@femke: SWAT regelt die ruimte in Bergen op Zoom, just like always..
@Wazzaaa: SWAT bepaalt niet waar wij het de meeting gaan houden, ook al zou 1 miljoen geven. Wij bepalen waar we de meeting willen (wij als in: de community).
Niettemin wel aardig van SWAT hoor, is ook een mooie plek daar hoor :) Alleen om duidelijk te maken dat we niet ons vast moeten zetten op BoZ, aangezien we allemaal een eigen stem hebben.

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #79 Gepost op: 2010/10/18, 21:15:45 »
@Wazzaaa: SWAT bepaalt niet waar wij het de meeting gaan houden, ook al zou 1 miljoen geven. Wij bepalen waar we de meeting willen (wij als in: de community).
Niettemin wel aardig van SWAT hoor, is ook een mooie plek daar hoor :) Alleen om duidelijk te maken dat we niet ons vast moeten zetten op BoZ, aangezien we allemaal een eigen stem hebben.
Bergen op Zoom staat wat mij betreft al vast hoor. Uiteraard wordt dat niet bepaald door één persoon. Het punt is dat ik in dit topic heel veel gediscussieer heb gezien. Maar niemand daadkrachtig zegt dat de locatie geregeld wordt. En er was ook nog niet echt een stad. De post van Ronnie heb ik als uitgangspunt genomen, dus we hebben een stad. Daarna gaf SWAT aan een locatie te kunnen regelen, joepie weer een knoop minder. Nu alleen nog een datum en alles staat zo'n beetje vast :).

En een punt voor later. Als Bergen op Zoom voor sommigen te ver weg is, lijkt het me heel handig om de volgende IRL ergens anders in het land te doen.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #80 Gepost op: 2010/10/19, 12:14:23 »
Dichter bij jou in de buurt betekent dat het weer verder weg is (te ver?) voor de Belgen onder ons.
Maar goed, iedere keer een andere locatie lijkt mij ook wel beter, zodat iedereen een kans heeft om minimaal 1x per jaar erbij te zijn.

Als jij een goede plek hebt in jouw buurt of evt. bij jou thuis dan vind ik dat ook prima.

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #81 Gepost op: 2010/10/19, 15:19:31 »
femke98 heeft ook al de plaats bij haar thuis aangeboden, en heb ik enkele ook aangedragen, maar er kwam 0 reactie op. Bij BoZ las ik enkele positieve reacties. Er schijnt dus weinig animo te zijn om het in almere te houden.

Documentatie Terminal

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #82 Gepost op: 2010/10/19, 15:31:50 »
Laten we AUB nu niet meer discussiëren over de stad. Zoals ik zei hebben we nu 2 (stad + ruimte) van de 3 dingen afgetikt. Jammer dat het te ver is voor femke98, maar niet iedereen kan tevreden worden gesteld.

Bij de discussie over de stad van de hierop volgende NL meeting heeft centraal NL voorrang als je het mij vraagt.

« Reactie #83 Gepost op: 2010/10/19, 22:06:42 »
@Wazzzaaa: Ik vind BoZ geen ramp, maar het mag ook wel eens dichterbij gehouden worden. We deden het in BoZ voor de Belgen onder ons. Maar de vorige 2 keer waren er geen Vlamingen bij (op eentje na dan die nu weg is). Ik zou liever eerst van de Vlamingen horen of ze kunnen komen of niet, vooraleer we een locatie vaststellen.
(En nee, ik val niemand af, ik constateer alleen, middels de gedachte achter BoZ ;))

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #84 Gepost op: 2010/10/19, 22:33:53 »
(En nee, ik val niemand af, ik constateer alleen, middels de gedachte achter BoZ ;))
BoZ zou voor mij erg mooi zijn, maar 25km ......
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #85 Gepost op: 2010/10/19, 22:48:02 »
Voor de rest van Nederland ligt BoZ wel érg ver vind ik. Ik wil gerust van Gent tot in Rotterdam/Utrecht komen. Moet wel bijna 3 uur met de trein en twee overstappen (Antwerpen/Rotterdam) maar dat heb ik er wel voor over.

Toch nog een vraagje over de IRL dag zelf. Wat word er gedaan? Wat staat er dus op de agenda? Heb nu niet direct een idee wat er op zo'n dag eigenlijk gebeurd.

Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

« Reactie #86 Gepost op: 2010/10/20, 11:13:08 »
Als het in BoZ is, heb ik nog een kans om te komen. Als het verder is, moet ik op voorhand al afhaken.

« Reactie #87 Gepost op: 2010/10/20, 14:42:35 »
Voor de rest van Nederland ligt BoZ wel érg ver vind ik. Ik wil gerust van Gent tot in Rotterdam/Utrecht komen. Moet wel bijna 3 uur met de trein en twee overstappen (Antwerpen/Rotterdam) maar dat heb ik er wel voor over.

Toch nog een vraagje over de IRL dag zelf. Wat word er gedaan? Wat staat er dus op de agenda? Heb nu niet direct een idee wat er op zo'n dag eigenlijk gebeurd.

Zie het als een IRC-meeting onder de teamleden, maar dan in real-life ;)
En natuurlijk een klein etentje erachteraan, om elkaar beter te leren kennen :)

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #88 Gepost op: 2010/10/20, 15:42:09 »
Moet wel bijna 3 uur met de trein en twee overstappen (Antwerpen/Rotterdam) maar dat heb ik er wel voor over.
Neem in Antwerpen de trein naar Roosendaal, dan één station verder is Bergen op Zoom. (scheelt al gauw 1 uurtje)

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #89 Gepost op: 2010/10/20, 17:36:08 »
Moet wel bijna 3 uur met de trein en twee overstappen (Antwerpen/Rotterdam) maar dat heb ik er wel voor over.
Neem in Antwerpen de trein naar Roosendaal, dan één station verder is Bergen op Zoom. (scheelt al gauw 1 uurtje)
Ron, ik bedoelde als we het in Utrecht of zo zouden houden, dan zou ik 2,5 tot 3 uur onderweg zijn. Omdat BoZ heel ver ligt voor de Nederlanders die in het Noorden wonen, en Utrecht ergens het midden houd voor iedereen.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #90 Gepost op: 2010/10/20, 18:15:14 »
Ron, ik bedoelde ............
Sorry, mijn begrijpertje heeft een crash :lol:

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #91 Gepost op: 2010/10/20, 18:16:44 »
 XD

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
« Reactie #92 Gepost op: 2010/10/21, 00:55:09 »
Bergen op Zoom staat wat mij betreft al vast hoor. Uiteraard wordt dat niet bepaald door één persoon. Het punt is dat ik in dit topic heel veel gediscussieer heb gezien. Maar niemand daadkrachtig zegt dat de locatie geregeld wordt.
+1

Het is een prima (helaas verre) locatie maar met een 32 poort switch dus iedereen kan/moet zijn/haar laptop meenemen/gebruiken. 8)  :P

Het is belangrijk dat er zo veel mogelijk deelnemers zijn. Zijn er carpool mogelijkheden?

Edit: http://www.doodle.com/y8xu9wkdu78avcin
« Laatst bewerkt op: 2010/10/21, 00:58:06 door testcees »

« Reactie #93 Gepost op: 2010/10/21, 14:39:02 »
@testcees: Carpoolen: jij weer in Utrecht? :D Als we het pas in januari gaan houden, dan heb ik als het goed is ook mijn rijbewijs en kan men ook met mij carpoolen :)

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #94 Gepost op: 2010/10/21, 14:56:33 »
Net je rijbewijs? Ik weet niet of ik dat aandurf...

« Reactie #95 Gepost op: 2010/10/21, 21:10:18 »
Net je rijbewijs? Ik weet niet of ik dat aandurf...

Ik rijd heel netjes en hou me gewoon aan de snelheid en verkeersregels, mijn rijinstructeur zegt ook dat ik ontzettend goed rijd :)

Offline Double12

• Lid
« Reactie #96 Gepost op: 2010/10/22, 17:02:26 »
Zegt dat niets? Ik denk dat het toch wel bij het beroep van de rijinstructeur hoort om dat goed in te schatten. Maar zover ik me heb laten vertellen moet je ook wel ontzettend goed rijden om dat examen te halen.

Maar we dwalen af :)

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #97 Gepost op: 2010/10/22, 18:14:26 »
[Offtopic]
Goed auto rijden is een kwestie van ervaring en alles een keer meegemaakt hebben !
[/Offtopic]
Kunnen we nu weer ontopic?

Offline SWAT

• Administrator
« Reactie #98 Gepost op: 2010/10/22, 23:22:50 »
Laten we eerst de doodle invullen qua datum: http://www.doodle.com/y8xu9wkdu78avcin

Wazzzaaa: misschien is het handig om een doodle te maken met een mogelijke locaties, die we vervolgens ook vullen om tot een locatiemogelijk + datummogelijk combinatie komen. Er kunnen altijd mensen afhaken wat betreft plekken die slecht voor iemand bereikbaar zijn, dat zul je altijd hebben. Gelukkig zijn er ook carpoolopties (ik noem maar bijvoorbeeld: ik zou een aantal Belgen mee kunnen nemen, scheelt ook weer treinkosten)

Bergen op Zoom is handig voor mij, omdat het dichtbij is :) (duh). Toevallig kan ik daar een leuke locatie regelen, waar we rust, internet en geen additionele kosten hebben. Ik ben niet tegen een andere locatie, maar komt dan met duidelijke voorstellen, zoals bijvoorbeeld een stad met locatie.

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
« Reactie #99 Gepost op: 2010/10/22, 23:37:19 »
@testcees: Carpoolen: jij weer in Utrecht? :D Als we het pas in januari gaan houden, dan heb ik als het goed is ook mijn rijbewijs en kan men ook met mij carpoolen :)
Maakt mij niet uit. Je weet waar ik woon, dus anders kan ik ook met jouw meerijden.  8)

Het gaat vooral om te inventariseren welke mogelijkheden er zijn om zoveel mogelijk teamleden te betrekken.

Toevallig kan ik daar een leuke locatie regelen, waar we rust, internet en geen additionele kosten hebben. Ik ben niet tegen een andere locatie, maar komt dan met duidelijke voorstellen,
+1