Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Irl teammeeting animo?  (gelezen 58378 keer)

Offline nomko

• Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #50 Gepost op: 2010/09/20, 09:26:59 »
Juist maar dan is het toch dichter voor anderen die verder naar het noorden wonen?

Dat wel ja, maar niet voor mensen uit België ;)

Hangt ervan af vanwaar uit België ze komen.

En als er langer gediscussieerd wordt wie het dichts bij woont en wie het verst af en wei het korst moet reizen en wie het langst, dan zal er van een meeting nooit iets terecht komen. Kies gewoon een centraal gelegen locatie en klaar. Evenredige afstand voor iedereen.
« Laatst bewerkt op: 2010/09/20, 10:24:01 door nomko »
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

« Reactie #51 Gepost op: 2010/10/06, 20:57:46 »
Misschien een beetje raar dat ik zo in de discussie breek, maar indertijd heb ik wel vergaderd in een zaaltje van het stiltecentrum van Hoog Catherijne. Omdat Ubuntu niet echt een organisatie is met een grote zak geld is het misschien mogelijk voor een schappelijk prijsje wat te regelen. Wij hadden er ook nog catering bij. http://www.stiltecentrum.nl/

Overigens: gewoon doen zo'n irl. Al zouden er maar 5 mensen komen, het is altijd winst als je elkaar wat beter kent.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

« Reactie #52 Gepost op: 2010/10/06, 22:03:26 »
Misschien een beetje raar dat ik zo in de discussie breek, maar indertijd heb ik wel vergaderd in een zaaltje van het stiltecentrum van Hoog Catherijne. Omdat Ubuntu niet echt een organisatie is met een grote zak geld is het misschien mogelijk voor een schappelijk prijsje wat te regelen. Wij hadden er ook nog catering bij. http://www.stiltecentrum.nl/

Overigens: gewoon doen zo'n irl. Al zouden er maar 5 mensen komen, het is altijd winst als je elkaar wat beter kent.

Dat kan dus niet echt, in dat centrum. Ik deed trouwens al eerder een voorstel voor Hoog Catharijne, maar dat werd ook afgeslagen vanwege de prijs.

Maar goed dat je dit even ophaalt. Hebben we nu al een keuze gemaakt over de locatie?

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #53 Gepost op: 2010/10/07, 12:33:16 »
Gewoon op Utrecht CS, bij de mac ?
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

« Reactie #54 Gepost op: 2010/10/07, 21:14:18 »
Gewoon op Utrecht CS, bij de mac ?

Ehm, beetje rumoerig, niet? XD

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #55 Gepost op: 2010/10/07, 21:26:05 »
Mijn voorkeur is op dit moment bij femke98 thuis. Zo ben je van niets in de omgeving afhankelijjk, een openbare plaats kan het bijvoorbeeld erg rumoerig of druk zijn, Er kan te weinig ruimte zijn.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #56 Gepost op: 2010/10/07, 21:29:47 »
Mijn voorkeur is op dit moment bij femke98 thuis.
Maar is dat goed bereikbaar met het OV, b.v. vanuit België ?

« Reactie #57 Gepost op: 2010/10/07, 22:37:51 »
@Ron: Ja, is goed bereikbaar van waar dan ook. Maar voor bijv. België is femkes huis wel een lange zit met het OV of met de auto.
Almere is zeer goed bereikbaar, ik wil zelfs wel mensen die met het OV komen opvangen op station Almere-Buiten zodat ik ze samen met mij naar femkes huis begeleid (het is een klein stukje lopen vanaf station Almere-Buiten, dus maak je maar geen zorgen ;)).

Voorkeuren totnutoe:
-Almere: Ronnie
-Utrecht: Ron
-Maakt-mij-niet-uit-waar: Heimen

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #58 Gepost op: 2010/10/08, 15:27:43 »
Voorkeuren totnutoe:
Waar is Bergen op Zoom gebleven ? dat is mijn voorkeur (logisch).
Voor treinreizigers: ik mag 2 mensen meenemen met korting, een idee ?

« Reactie #59 Gepost op: 2010/10/08, 17:56:51 »
Voorkeuren totnutoe:
-Bergen op Zoom: Ron

Ik mag trouwens 3 mensen meenemen met korting in de trein. Dus als het buiten Almere wordt, kan ik ook mensen korting geven met de trein, net als Ron.

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #60 Gepost op: 2010/10/08, 18:57:25 »
Bergen op Zoom is voor mij nog beter, maar ik heb nog steeds geen aanbod van SWAT (toch?) gehoord.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #61 Gepost op: 2010/10/08, 20:33:23 »
Bergen op Zoom is voor mij nog beter, maar ik heb nog steeds geen aanbod van SWAT (toch?) gehoord.
Dat is geen probleem (neem ik aan), het is bij het bedrijf van zijn vader.

« Reactie #62 Gepost op: 2010/10/08, 20:44:13 »
Voorkeuren totnutoe:
-Bergen op Zoom: Ron, Ronnie

« Reactie #63 Gepost op: 2010/10/08, 21:19:27 »
Mij maakt het ook niet uit, als het maar niet bij de Mc Donalds is. Een rustige omgeving vind ik wel prettig.

« Reactie #64 Gepost op: 2010/10/08, 21:49:08 »
Voorkeuren totnutoe:
-Maakt-mij-niet-uit-waar: Heimen, Thomas de Graaff

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #65 Gepost op: 2010/10/08, 22:26:25 »
Ik heb me opgegeven voor het promotieteam en begrijp dat dit voor alle teams geldt. Ik wil hier ook wel bij aanwezig zijn, ben ook wel benieuwd naar de personen achter de namen. De lokatie maakt mij niet uit.

« Reactie #66 Gepost op: 2010/10/08, 22:48:50 »
Voorkeuren totnutoe:
-Maakt-mij-niet-uit-waar: Heimen, Thomas de Graaff, TonH

Offline SWAT

• Administrator
« Reactie #67 Gepost op: 2010/10/16, 10:52:50 »
teammeeting: altijd handig en leuk. Voorkeur: Bergen op Zoom / Hoogerheide

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #68 Gepost op: 2010/10/16, 14:02:05 »
Zo te zien is er het meeste animo voor Bergen Op Zoom. Ik denk dat we nu genoeg gediscussieerd hebben over de locatie, Bij deze zal ik een voorstel doen voor verschillende data.

Mij lijkt de maand Januari de beste maand om samen te komen. November is te dicht bij (en druk voor SWAT i.v.m. de verhuizing). December is een drukke feestmaand, waardoor de kans grotes is dat velen niet kunnen. Een zondag lijkt mij de beste dag, omdat zaterdagen vaak sportdagen zijn.

Dus de volgende 3 data stel ik alvast voor.
16 Januari 2011  (Ronnie)
23 Januari 2011  (Ronnie)
30 Januari 2011  (Ronnie)

Kopieer deze lijst in je reply en zet je naam erachter en vul het eventueel aan met andere suggesties (maar maak de lijst niet te lang). Op- of aanmerkingen over de maand/dag van de week mag je natuurlijk ook melden

Documentatie Terminal

« Reactie #69 Gepost op: 2010/10/16, 20:46:31 »
@Ronnie: Toch zal het nog dit jaar moeten. Volgens ons protocol hebben we 2x per jaar een IRL-teammeeting. Dit zou de 2e keer worden dit jaar. Ik stem dus voor december.

Offline JanClaeys

• Lid
« Reactie #70 Gepost op: 2010/10/16, 21:02:00 »
@Vistaus: In West-Vlaanderen hebben we een spreekwoord "moet'n is dwang"...  :rolleyes:

Geen probleem voor mij als het eerder is, maar als het niet eerder kan dan is er nog geen man overboord.

@Ronnie: zondag is voor sommigen dan misschien weer "familiedag", laat ons even kijken wat voor iedereen best past?
Jan Claeys
Ubuntu-nl IRC team - Ubuntu-be LoCoTeam Contact

« Reactie #71 Gepost op: 2010/10/16, 21:28:40 »
@Vistaus: Ik zeg ook niet dat het eerder moet, alleen dat het officiëel 2 keer per jaar moet volgens ons protocol en dat ik daarom voor december stem.

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #72 Gepost op: 2010/10/16, 23:06:55 »
@Vistaus: Ik zeg ook niet dat..........
Praat je vaker in jezelf? :P

Verder heb ik een doodle opgezet. Als je het mij vraagt iets overzichtelijker. Maar als jullie het liever alleen in dit topic bij willen houden vind ik het ook goed.
December is er ook bij gezet. We zien dan vanzelf wel in hoeverre mensen kunnen. En als er zaterdagen bij moeten kan ik die nog toevoegen.
http://www.doodle.com/y8xu9wkdu78avcin

Zullen we gelijk een deadline instellen voor wanneer iedereen het moet laten weten? Ik zeg 30 oktober prikken we een datum (over 2 weken.

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #73 Gepost op: 2010/10/16, 23:17:15 »
December is de maand van feestdagen, misschien is de 2e helft van november ook haalbaar ?

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #74 Gepost op: 2010/10/16, 23:21:34 »
@Ronnie: zondag is voor sommigen dan misschien weer "familiedag", laat ons even kijken wat voor iedereen best past?
Klopt. Mocht dit voor iemand een probleem zijn, laat het even weten!

http://www.doodle.com/y8xu9wkdu78avcin

Zullen we gelijk een deadline instellen voor wanneer iedereen het moet laten weten? Ik zeg 30 oktober prikken we een datum (over 2 weken.
Beide een goed idee

December is de maand van feestdagen, misschien is de 2e helft van november ook haalbaar ?
Klopt, dat had ik ook in mijn bericht aangegeven. 2e helft van november wordt erg krap voor de verhuizing van SWAT.

Documentatie Terminal