Tekst van de website (
www.kruidvat.com) --> dus IE 5 of hoger benodigd. snif snif....
In verband met een update van de Kruidvat Fotoservice kan het zijn dat u opnieuw een ActiveX-element moet installeren. Krijgt u een foutmelding en wordt u vervolgens omgeleid naar de vereenvoudigde versie, dan betekent dit dat het AxctiveX programma niet opgestart kan worden. Ook kan het voorkomen dat u de gele installatiebalk bovenin uw scherm niet te zien krijgt.
Dit kan de volgende oorzaken hebben:
* Het ActiveX-element is nog niet in uw computer ingeladen
* U gebruikt een browser waarin ActiveX niet is ondersteund
* ActiveX is in uw browserinstellingen uitgeschakeld
* U heeft aangegeven dat u het ActiveX-element niet vertrouwt
Hieronder vindt u een mogelijke oplossing voor elk van deze punten:
* Wacht een ogenblik en probeer het dan opnieuw
* De normale versie vereist Microsoft Internet Explorer 5.0 of hoger. Download de nieuwste Internet Explorer via
www.download.microsoft.com * Ga in uw Internet Explorer via de menubalk "Extra" naar "Internet opties". Ga naar het tabblad "Beveiliging" en klik daar onderaan op "Aangepast niveau". Er verschijnt een venster met "Beveiligingsinstellingen". Schakel bij alle "ActiveX-besturingselementen" het knopje "Inschakelen" in. Als deze zijn ingeschakeld kunt u de bestelling opnieuw starten
* Uw browser vraagt toestemming om het ActiveX-element te mogen installeren. Wanneer u deze vraag krijgt, controleer dan of de afzender ervan "CeWe Color AG & Co. OHG" is. Antwoord vervolgens "ja" door op de desbetreffende knop te klikken.