Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tomb Raider III  (gelezen 1050 keer)

Offline RobinSchouten

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Tomb Raider III
« Gepost op: 2010/06/24, 23:36:43 »
Hey,

ik heb Tomb Raider III geïnstalleerd met Wine onder Ubuntu 10.04. Ik kan het spel alleen niet opstarten want dat wordt er gezegd dat er een onverwachte fout is opgetreden. Tomb Raider III zou prima moeten werken onder Wine volgens WineHQ.

Iemand een idee?

Robin

Offline Carharttguy

• Lid
Re: Tomb Raider III
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/27, 03:30:23 »
Gebruik je dezelfde wine versie als op wineHQ? Een nieuwere versie betekent niet onmiddellijk beter bij wine.

Offline RobinSchouten

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/27, 12:33:03 »
Nee dat niet, ik draai 1.2-RC4. Maar is het aangeraden om terug te vallen op een oudere Wine?

Offline Carharttguy

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/06/28, 04:18:34 »
Aangeraden niet echt, maar het kan ook geen kwaad, het kan zijn dat een nieuwe versie 10 games meer ondersteunt, maar terwijl ook 2 games niet meer, als jou game nu net bij de weggevallen games hoort, nja.

Je kan het altijd proberen.  :)