Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Welke email client gebruiken jullie??  (gelezen 11017 keer)

Offline DINO

• Lid
Re: Welke email client gebruiken jullie??
« Reactie #25 Gepost op: 2010/03/29, 08:47:58 »
Ook Thunderbird (is wel makkelijk als je op verschillende platformen werkt).  Heb een tijdje Evolution geprobeerd tot ik plots geen mails meer kon ontvangen (en heb overigens nooit ontdekt waarom ... ???).

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
« Reactie #26 Gepost op: 2010/03/29, 10:10:47 »
Geen (GMail).

Heb wel eens gespeeld met Thunderbird 2 + IMAP, maar dat werkte niet echt, vooral traag mbt het ophalen van mail. TB3 + IMAP werkt wél erg goed, maar eerlijk gezegd is de meerwaarde boven de web-interface nihil.

« Reactie #27 Gepost op: 2010/03/29, 10:25:28 »
Gewoon de webmail van Gmail in combinatie met KMail.

Heel tevreden over KMail eigenlijk, werkt zeer vlotjes en heb er nog geen enkel probleem mee gehad.

« Reactie #28 Gepost op: 2010/03/29, 22:38:12 »
Ik heb nu even claws mail in gebruik,moet er wel aan wennen.
Kubuntu 20.04

« Reactie #29 Gepost op: 2010/03/29, 22:44:04 »
Ik zit op Thunderbird, maar naar volle tevredenheid is het niet. Voelt gewoon allemaal zo anders dan ik gewend ben.
Volg dit topic met interesse...

Offline Tom

• Lid
« Reactie #30 Gepost op: 2010/03/29, 23:03:15 »
Wat ik zo sterk vind als alles via Gmail loopt ,waar je ook bent of komt ,vrienden familie etc ga naar google klik op aanmelden Naam - WW en voila.
U kunt Uw Mail lezen en beantwoorden.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Ploffie

• Lid
« Reactie #31 Gepost op: 2010/03/29, 23:20:05 »
Dat kan natuurlijk ook gewoon via de webmail op de website van je provider.
Ook bij familie, vrienden, buren, neven, nichten...
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

« Reactie #32 Gepost op: 2010/03/29, 23:21:14 »
Bij mij loopt ook alle mail via Gmail. Kan nu overal bij mijn mail, goed te doorzoeken en met labels icm filters ook makkelijk te ordenen. Op die manier bovendien ook zonder problemen via mijn mobiel te gebruiken.

Laatst weer tijdje Evolution geprobeerd maar het was toch wel lastig om altijd persé achter de eigen PC te moeten zitten om bij mijn al binnengehaalde mail te kunnen.

« Reactie #33 Gepost op: 2010/03/29, 23:22:44 »
Dat kan natuurlijk ook gewoon via de webmail op de website van je provider.
Ook bij familie, vrienden, buren, neven, nichten...

Die zijn meestal minder gebruiksvriendelijk dan Gmail. Hoewel bij mijn domeinhost draait Cube dat werkt ook prettig, moet ik wel eens zijn om spam op te ruimen die Gmail op de server laat staan.