ik moest ook geen driver installeren. ik dacht het zal wel beter zijn om een andere driver te installeren (misschien meer mogelijkheden ofzoiets)
maar daar ben ik dus ook van terug gekomen

(dit was de driver: envyng ati driver)
op een ander systeem met ubuntu 6.xx kreeg ik een paar jaar terug gewoon netjes zoals je zegt een driver voorgeschoteld via hardware... die beter zou werken als de standaard. en dat ging toen allemaal goed.
nu wou ik iets te veel van het goeie denk ik. 2jaar geleden dat ik voor het laatst met de dekstop versie gewerkt heb.
mijn win7 beta is verlopen dus dacht zal het nog eens proberen op een 12" laptop.
wifi werkte niet goed vanaf begin maar dat heb ik kunnen oplossen door pci=use_crs bij de opstart regel in grup toe te voegen.
en dit probleem heb ik zelf gecreerd

voor de rest wil ik op dit systeem voor geen goud meer terug

vpn verbinding naar het werk enzovoort werkt prachtig, compiz functies zijn ook leuk om aan windows fanboys te laten zien

snellere start als windows 7. weinig tot geen virussen. en genoeg andere dingen!
morgen ga ik een proberen om office 2003 onder wine te draaien (oOffice werkt ook prima hoor maar probeer het gewoon voor de heb

)
the sky is the limit zeg maar