De bug zelf hoef je inderdaad slechts één keer te melden. Echter ziet het er naar uit dat je bugmelding niet compleet is. Er mist informatie die vereist is, om deze bug te kunnen oplossen.
Ikzelf heb inmiddels opensuse 11.3 milstone 2 geïnstalleerd, op twee van mijn oude test PC's. Ik heb dit zowel geprobeerd met de gnome en kde live cd's. De Live cd's zelf geven gewoon beeld. Maar zodra het installeren is voltooid, en de PC opnieuw moet worden opgestart, krijg ik net zoals jij geen beeld. Of zoals jij dat noemt, wordt het beeld zwart. Om te zien of dat dezelfde bug is, zou je kunnen controleren als je opensuse 11.3 milstone 2 hebt gestart, druk dan op toetsen combinatie Ctrl Alt F1. Ik zie dan onderaan als laatste regel staan
Starting Hal daemon done
Als ik toetsen combinatie Ctrl Alt F2 doe, krijg ik een tty prompt te zien. Ik heb commando's
dmesg
en
cat /var/log/Xorg.0.log
gecheckt. In die laatste output zaten wel een paar errors en warnings. Maar geen die het zwarte beeld kan verklaren.
Ik heb ook nog de DVD versie van opensuse 11.3 milstone 2 gedownload. Deze ben ik aan het installeren op de laptop, uit mijn onderschrift.
//Edit Deze installatie is voltooid. Echter kreeg ik op de laptop echter wel beeld. Daar verscheen de Automatic Configurator. Deze toonde nog wel een error, die me niet zo belangrijk leek. Een error over het missen van een bestand /usr/share/lirc/remotes/devinput/lircd.cont.devinput. Daarna verscheen de KDE desktop. Mogelijk dat er alleen problemen zijn bij opensuse 11.3 milstone 2 op oude PC's.
//Edit2 Ook op mijn hoofd PC heb ik met succes de DVD versie van opensuse 11.3 milstone 2 kunnen installeren. Dus met beeld na de reboot. Ik heb inmiddels deze ook geprobeerd op die twee oude PC's. Ook daarop heb ik nu opensuse 11.3 milstone 2 met succes op kunnen installeren. Het zwarte beeld na de reboot, heb ik dus alleen als ik installeer vanaf de opensuse 11.3 milstone 2 Live CD's. Die CD's kwamen wel goed door de CD test uit het opensuse menu.
installatie dvd die van 4.7 gb.
Dan heb je op jouw PC's waarschijnlijk toch een ander opensuse probleem.