Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Istanbul schermopname?  (gelezen 2192 keer)

Istanbul schermopname?
« Gepost op: 2009/12/02, 13:21:29 »
Soms is het vrij gemakkelijk om een schermopname te maken om zo aan een andere persoon uit te leggen hoe hij/zij iets voor elkaar krijgt. Het resultaat dat ik verkrijg met Istanbul schermopname, lijkt mij echter één van de betere manieren te zijn om een epilepsie aanval uit te lokken dan dat het echt leerzaam is. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen of om het resultaat te verbeteren? Hartelijk dank!!

Re: Istanbul schermopname?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/02, 19:21:25 »
Hoe maakt u een filmpje (schermopname) van uw bezigheid met dit programma? Thanks!!  8)

« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/02, 20:06:58 »
Heb je gtk-recordmydesktop al geprobeerd?

Offline Joshua822

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/02, 21:17:54 »
Wordt Istanbul nog wel ontwikkeld ? Als dat niet het geval is, is RecordMyDesktop een goede keuze. Maar RecordMyDesktop heeft wel een klein nadeel : het kan alleen bestanden opslaan in Ogg formaat. Ogg is wel goed, maar is niet zo geschikt voor het web. Maar dat kun je makkelijk converteren met ffmpeg ;)

Als je wat geld wilt uitgeven, raad ik je aan om eens naar DemoRecorder te kijken. Je kan er zelfs OpenGL applicaties mee screencasten !

« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/02, 21:47:31 »
Er is een klein probleempje met recordmydesktop:

En verder veranderd er niks.  :'(

« Reactie #5 Gepost op: 2009/12/03, 16:43:33 »
Femke98,
U bent te goed en te lief voor mij!!  :-*  :-* Het misverstand heb ik u zeker niet kwalijk genomen. Toch van harte dank voor uw excuus, ook al was deze echt niet nodig van mijnentenwege. En nog eens van harte dank om dat u toch de moeite gedaan heeft om mijn probleemomschrijving te lezen en een oplossing te formuleren!  ;) Is zo'n groot hart niet zwaar om dragen?  :rolleyes:  ^-^

Offline Tom

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2009/12/03, 16:53:46 »
Femke98,
U bent te goed en te lief voor mij!!  :-*  :-* Het misverstand heb ik u zeker niet kwalijk genomen. Toch van harte dank voor uw excuus, ook al was deze echt niet nodig van mijnentenwege. En nog eens van harte dank om dat u toch de moeite gedaan heeft om mijn probleemomschrijving te lezen en een oplossing te formuleren!  ;) Is zo'n groot hart niet zwaar om dragen?  :rolleyes:  ^-^
Met een goede BH niet. XD
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #7 Gepost op: 2009/12/03, 17:00:49 »
Wanda,
Weet u dit uit ervaring?  XD

Offline Tom

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2009/12/03, 17:04:25 »
Wanda,
Weet u dit uit ervaring?  XD
Nee ik denk het maar. XD
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.