Citaat van: David Blaszyk op 2009/10/20, 20:26:22Citaat van: femke98 op 2009/10/20, 20:16:13Wat ik niet begrijp is dat jullie MS office gaan gebruiken terwijl je Open Office hebt.Gaat mijn pet te boven hoor!OpenOffice.org is voor thuis en zakelijk gebruik.MS Office is meer bedoeld voor school.Die boeken gaan alleen maar daarover.En dan?!? School mag je geen dure softwarepakketten verplichten.
Citaat van: femke98 op 2009/10/20, 20:16:13Wat ik niet begrijp is dat jullie MS office gaan gebruiken terwijl je Open Office hebt.Gaat mijn pet te boven hoor!OpenOffice.org is voor thuis en zakelijk gebruik.MS Office is meer bedoeld voor school.Die boeken gaan alleen maar daarover.
Wat ik niet begrijp is dat jullie MS office gaan gebruiken terwijl je Open Office hebt.Gaat mijn pet te boven hoor!
En dan?!? School mag je geen dure softwarepakketten verplichten.
En de spellingscontrole is bij OpenOffice 3.0 niet zo betrouwbaar is. (Heb ik op verschillende plaatsen al gelezen.)
Hallo,Als ik de exe wil openen krijg ik ditSetup cannot continue because a required file is either corrupted or notavailable. Run Setup again from the original source disc or download location.Dus ja.. Iemand een oplossing? Groeten
Wel logisch.Webcams worden gezien als USB, en USB's werken onder Wine.Zelfs mijn ingebouwde webcam wordt gezien als USB webcam.Maar Microsoft maakt WLM ook voor de Mac, waarom dan niet voor Linux?