Hoi Azalin,
Tja, of ik te veel vraag van een standaard netwerktool... Daar ben ik het niet met je eens. Ik vind dat je mag verwachten van wat voor tool dan ook, dat als er bepaalde functionaliteit geboden wordt, dit dan ook goed moet werken. Maar dat is ook meestal een kwestie van wachten, want een oplossing kan ook in een update verwerkt zijn.
Wat mij betreft dringen we ons geneuzel (en vooral dat van mij) niet op aan medeforumlezers. Wij beleven immers beiden plezier aan Linux (ubuntu). En dat moet zo blijven :-). Ik wil er nog heel veel van leren en ik zal dit forum dan ook goed lezen. Ik heb gezien dat je ook op een positieve manier bijdraagt aan dit forum en dat waardeer ik zeer.
Nog even iets over Lunux (Ubuntu). Ik wil de ontwikkelaars niet te kort doen. Ze doen uitstekend werk. Ik vind het een hele goede distro. Absoluut! Niets dan lof over Linux en de Ubuntu devs. Ik probeer het geinstalleerd te krijgen bij bekenden en vrienden en dat niet zonder reden. Het biedt immers zo veel meer dan Windows. Stabiliteit is een belangrijk punt, maar natuurlijk ook het grote assortiment software, waar niet voor betaald hoeft te worden. Super!
Ik heb het bij een vriendin geinstalleerd, naast win98. Reden: Win98 liep regelmatig vast. Ik heb Ubuntu geinstalleerd op haar pc en ze kan er heel aardig mee overweg. En daar doe ik het ook voor. Linux for human beings, in de breedste zin van het woord. Ook voor de wat minder begaafde pc gebruiker, want dat is zij.
Groet,
Ed