Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Met spijt, ik stop ermee als mod./ maar ga door als lid van de council  (gelezen 13899 keer)

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #25 Gepost op: 2009/08/13, 20:21:13 »
Chris zonde dat je stopt maar als het niet meer gaat dan is het het beste wat je kan doen.
Ik weet dat het als mod. lastig kan zijn ( ik ben op een ander maar klein forum admin/mod ).
Om verder te gaan als CV dat zal je eigen keus moeten zijn en als je die keus maakt dan sta ik zeker achter je.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline petervs

• Lid
« Reactie #26 Gepost op: 2009/08/13, 20:43:25 »
chris, ik heb er helemaal niets op tegen als je je zou inzetten als mede community vertegenwoordiger. Ook vond ik dat je het als moderator goed hebt gedaan. Verder dus even goed bij jezelf te rade gaan. Wat er ook komt, succes toegewenst!
Ubuntu MATE 16.04

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #27 Gepost op: 2009/08/13, 20:53:54 »
Het is lastig Chris. Ik wil je behoorlijk graag in het team houden dus ik ben bang dat ik je niet kan helpen met een objectieve mening :).

Neem een week afstand, sowieso van alles.. denk er rustig over na, lees alles dan nog is door en maak dan je beslissing :).

« Reactie #28 Gepost op: 2009/08/13, 20:54:55 »
Het is lastig Chris. Ik wil je behoorlijk graag in het team houden dus ik ben bang dat ik je niet kan helpen met een objectieve mening :).

Neem een week afstand, sowieso van alles.. denk er rustig over na, lees alles dan nog is door en maak dan je beslissing :).

+1 :)

Offline chris.

• Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
« Reactie #29 Gepost op: 2009/08/13, 20:57:10 »
ik neem zowiezo vanavond geen beslissing,

en ik ga zaterdag naar zeeland, lekker een paar duikjes maken in de grevelingen, niets is beter dan dat om je rust te vinden ;)
trouwens als er nog zeeuwse leden zijn die een mooie duiklocatie kennen met een leuk strandje voor kinderen om met emmer en schepje zich te vermaken ik sta open voor tips ;)

na het weekeind kom ik hier op terug en neem ik een beslissing, iig zondagavond op zn vroegst.

alvast bedankt allemaal voor de feedback, en er kan nog meer bij ;)

« Reactie #30 Gepost op: 2009/08/13, 21:00:43 »
Vandaar je avater?
Waar blijft Siegi om jou weer een gewone lid te maken?

« Reactie #31 Gepost op: 2009/08/13, 21:02:28 »
Vandaar je avater?

Rustig David. Chris heeft net gezegd dat ie er nog even over na gaat denken. Daarbij, als Chris zou beslissen er niet over na te denken: siegie heeft ook niet alle tijd van de wereld.

DarkEra

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 2009/08/13, 21:06:47 »
Vandaar je avater?

kerel, dat zijn jou zaken toch niet... Er zit 24 uur tussen voordat de rechten ontnomen worden. Dus vanaf een uur of elf of twaalf vanavond is het 24 uur geleden na de bekendmaking.

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #33 Gepost op: 2009/08/13, 21:22:23 »
Laten we aub niet een afscheidstopic van een teamlid verpesten met een discussie die niet hoeft :), wat DarkEra zegt klopt inderdaad.

« Reactie #34 Gepost op: 2009/08/13, 21:43:34 »
Mijn steun zou je hebben Chris,maar net zoals een paar andere mensen hier al opmerken:kom eerst eens lekker tot rust en beslis daarna pas,want het is niet niks wat je daar aan wilt gaan  :)
Kubuntu 20.04

Offline Dave

• Lid
« Reactie #35 Gepost op: 2009/08/14, 19:38:34 »
gewist

« Laatst bewerkt op: 2009/08/17, 13:09:27 door Dave »

Offline chris.

• Lid
Re: met spijt, ik stop ermee als mod.
« Reactie #36 Gepost op: 2009/08/16, 18:45:37 »
beste allemaal,

ik heb voor mezelf, en in overleg met mijn meissie de knoop doorghakt.

ja het mod zijn werkte niet meer om diverse redenen, daar zullen jullie mischien wel of mischien niet wat van meegekregen hebben maar daar heb ik zelf, op tijd , de knoop doorgehakt om erger te voorkomen.

ik wil er toch, ondanks jullie velgemeende zorgen samen met drummies een gooi naar gaan doen om heea te herstellen en weer in goede banen te lijden op ons forum.
het meerendeel is toch blijkbaar positief over mij als persoon om Drummies te gaan helpen hiermee en daar gaat het me om, dat ik geen wantrouwen wek bij jullie als ex-mod.

en nee midden in het team zit ik dan bewust niet meer, juist als community vertegenwoordiger moet je onafhankelijk zijn en zorgen dat je geen belangenverstrengeling hebt door een team lid in de trand van mod oid te zijn, anders kan je nooit serieus genomen worden door de forumleden en hun problemen of belangen behartigen.

ik wil jullie bij voorbaad alvast bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen en hopenlijk komen we elkaar alleen maar in de stamkroeg tegen ;)

« Reactie #37 Gepost op: 2009/08/16, 18:51:30 »
Alvast gefeliciteerd Chris, een sterk duo samen  :) :)
Kubuntu 20.04

Offline #!

• Lid
    • tuxtopia
« Reactie #38 Gepost op: 2009/08/16, 19:07:33 »
Goeie zaak chris :).

van_zwier

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 2009/08/16, 19:18:29 »

en ik ga zaterdag naar zeeland, lekker een paar duikjes maken in de grevelingen, niets is beter dan dat om je rust te vinden ;)
trouwens als er nog zeeuwse leden zijn die een mooie duiklocatie kennen met een leuk strandje voor kinderen om met emmer en schepje zich te vermaken ik sta open voor tips ;)

na het weekeind kom ik hier op terug en neem ik een beslissing, iig zondagavond op zn vroegst.

Al een poging gewaagt op Tholen? Bij de Zeester in Smerdiek?
Ben wel geen duiker, maar als ik daar aan het strand zit struikel ik erover  XD

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #40 Gepost op: 2009/08/16, 21:41:28 »
Bij mij voor de deur ? :lol:
[/Offtopic]
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

« Reactie #41 Gepost op: 2009/08/16, 21:47:13 »

Duiken kan heel goed in de Oosterschelde :) bij Goes heb je het Goese Sas. Niet echt een strand, maar wel een stoor zand met een zandbank ervoor en een stenen dammetje waarachter stil water ligt. Daar kun je heerlijk krabben vissen :) Verder komen hier veel duikers, vooral uit Belgiƫ.
http://www.duikteamgejo.nl/vereniging/Duikstekken/Goese_Sas.htm
« Laatst bewerkt op: 2009/08/16, 21:50:37 door Cumulus007 »

Offline chris.

• Lid
« Reactie #42 Gepost op: 2009/08/17, 10:09:11 »
hahaha dank allemaal, ik heb nog drie weken vakantie dus kan ik op alle plaatsen wel gaan kijken/duiken,,
wel even een paar extra flessen regelen, dan hoef ik tussentijds niet te vullen ;)

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #43 Gepost op: 2009/08/17, 15:37:59 »
Nu heb ik net bij Arnhem vakantie gehouden, kom jij nog in de buurt van Tholen deze week Chris ?

Offline chris.

• Lid
« Reactie #44 Gepost op: 2009/08/17, 15:38:33 »
met een beetje mazzel disndag of woensdag, wel samen met mn zusje :)

van_zwier

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 2009/08/17, 21:20:44 »
met een beetje mazzel disndag of woensdag, wel samen met mn zusje :)

eeh, dan werk ik, als je er na half zes nog rondhangt wip ik effe langs  :D

van_zwier

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 2009/08/17, 21:41:42 »
Bij mij voor de deur ? :lol:
[/Offtopic]

zijn de dijken weg gespoeld??

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #47 Gepost op: 2009/08/17, 21:54:38 »
zijn de dijken weg gespoeld??
Nee, ik heb een vijver in mijn tuin......
(sorry, weer offtopic....)

« Reactie #48 Gepost op: 2009/08/17, 22:10:27 »
ik wens jullie veel succes met de zware klus waar jullie nu voor staan

Ik wens jullie natuurlijk ook veel succes.
Ik ben het met Arie eens: het is een zware klus.
Vooral als je tussen mensen inzit, moet je op een gegeven moment keuzes maken en dat valt niet mee.

Maar we kunnen met elkaar ervoor zorgen dat die klus niet zwaarder wordt dan nodig is.
Als we er met elkaar voor zorgen dat we elkaar blijven respecteren, ook al hebben we een andere mening, dan moet dan doen we al een stap in de goede richting. Meningen mogen verschillen.

Wat ook heel erg helpt is, af en toe sorry zeggen. Een streep zetten onder het verleden en doorgaan.
De toekomst van Ubuntu-nl ziet er beroerd uit wanneer  oud zeer, telkens weer de kop opsteekt.
Ik weet dat er het een en ander is gebeurd, maar ik weet ook dat het verlammend voor een organisatie is wanneer dat telkens, tussen de regels door, op teruggegrepen wordt.
Wordt alles op de spits gedreven, dan komen we niet verder.
Soms moet je ergens een streep onder zetten en in plaats van naar achteren, naar voren kijken en er gewoon voor gaan.
En, dat ervoor gaan, dat kan natuurlijk het team niet alleen, dat kunnen de communityvertegenwoordigers ook niet alleen.
Ervoor gaan, kunnen we alleen maar samen doen.
En dat doen we.
Of niet dan?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline chris.

• Lid
« Reactie #49 Gepost op: 2009/08/17, 22:16:28 »
hele mooie woorden,, en zeker slaan ze de spijker op hun kop laacque,

Let bygone's be bygone's  ;)   dit is zeker iets wat iedereen in zijn achterhoofd kan houden.

dank allemaal voor de mooie woorden en samen met jullie komen we er allemaal zeker uit,
al moet ik irl het halve land doorrijden, ik heb het er voor over.

dit topic is triest begonnen maar positief afgesloten, imo.
dus laten we er samen iets heel moois van maken en houden :)

bij voorbaat dank voor het vertrouwen :)