Goedenavond heren,
Ik ga nu met een frisse start met de 8.03 verder. Geen verloren tijd, want ik heb veel opgestoken en blijf ermee verder gaan. LTS is idd wat ik (als niet-experimenteerster) moet hebben. Goed om die verschillen te weten en goed om zo al doende te leren.
En dat het niet altijd goed werkt... nou... moet je naar Windows en McAfee kijken! Een nieuwe Acer, een hoop geld neergeteld en een rampzalig onbetrouwbaar instabiel systeem krijgen
Dusseh... ik ben absoluut voorstander van Linux en Ubuntu!
Ik heb dan wel dat ik er "zelfstandig" mee wil werken en dankzij hulp van jullie en andere enthousiaste en heeeeleee geduldige forum gebruikers

kan dat dus ook. Ik hoef geen vrienden uit Emmeloord of Deventer op te trommelen die dan uren achter mijn pc zitten en abracadabra doen, terwijl mijn taak zich beperkt tot kopjes koffie inschenken, haha. (Ik ben niet zo van het rollenpatroon:) )
Super zo.. ik hoop dat 8.03 mij verder helpt.
@Track.. nee, ik had idd niet eerder gemeld van nvidia-glx.. omdat het tijden geleden was dat ik daarmee geworsteld had en dat kwam zo al doende weer bovendrijven... zo van "er was eerder ook iets met dat glx... maar wat ook alweer

. (Ik heb nu een Ubuntu-opschrijfboekje)
En nee, omdat ik geen doorgewinterde (lees; beginner) Linux gebruiker ben, had ik geen pakketjes bewaard. Gewoon installatie CD erin en dan maar zien wat er gebeurd, erop vertrouwende dat ik weer een net zo stabiel systeem terugkrijg als ik had. En dat gaat met de 8.03 vast lukken!
Het motto van deze missie: vaker met Ubuntu stoeien ipv tijden te wachten tot ik echt niet meer onder een nieuwe versie uitkom.
Misschien mijn oude laptop als "ubuntu-speeltoestel" inrichten? Hmm.. idee.. leuke hobby voor de lange zondagen in de winter.
Groetjes en fijn weekend verders nog!
Ik hou jullie op de hoogte mijn avontuur met 8.03 en ik zal vast nog wel met vragen terugkomen.
Evelyn