Waar gaan we eigenlijk vragen inzamelen, of doen we dat niet in het eerste nummer?
Het echte lay-out werk zal me niet lukken, schribus beheers ik niet maar ik kan wel wat grafische onderdelen maken voor de lay-out.zoals heen header achtergrond.reekje
Nog 2 vraagjes: is al iemand bezig met een Scribus Template uit te werken? > zoniet, wil ik gerust een poging wagen.
Worden er met sponsors gewerkt om eventuele kosten (zoals webruimte te dekken)? > dit gewoon om te weten
CitaatNog 2 vraagjes: is al iemand bezig met een Scribus Template uit te werken? > zoniet, wil ik gerust een poging wagen.Nog niet aan begonnen, ga eerst eens kijken hoe Scribus werkt.
Even over FCM,is dat nog steeds gewenst, en tot op welke hoogte(hoeveelheid)?En voor welke rubriek zou dit moeten zijn?Kort gezegd, wat willen we?
Iemand is ons te snel afgeweest:http://opencomputermagazine.nl/Vandaag geregistreerd...
ocmag.nl klinkt niet erg lekker vind ik.
Welke licentie gaan we eigenlijk gebruiken?
Misschien moeten we toch even contact opnemen met het bedrijf dat opencomputer.nl heeft geregistreerd.Volgens de karige site van dat bedrijf zijn ze vooral bezig met het opkopen van domeinnamen.
openmagezine(bewust 'verkeerd' geschreven - zit het woord ezine in wat het digitale aangeeft)