als het nog lang duurt ga ik maar terug naar windows
Meld het even bij een moderator dan, die kan het verhuizen.
Ik zit nu al een week op een invite te wachten.Duurt 't bij jullie ook zo lang of haten ze mij gewoon?
Citaat van: Luuk58 op 2009/06/10, 19:42:46Citaat van: Luuk58 op 2009/05/28, 16:56:24Ik zit nu al een week op een invite te wachten.Duurt 't bij jullie ook zo lang of haten ze mij gewoon?Ik wacht nog steeds nu.ik ook
Citaat van: Luuk58 op 2009/05/28, 16:56:24Ik zit nu al een week op een invite te wachten.Duurt 't bij jullie ook zo lang of haten ze mij gewoon?Ik wacht nog steeds nu.
Ik had al wel wat terug gekregen, maar het werkt alleen met nautilus... Nou amehoela, dat komt niet op mijn Kubuntu
Citaat van: Vistaus op 2009/06/10, 20:32:10Dropbox werkt bij mij ook niet op Kubuntu. Hij zegt dat het afhankelijk is van Nautilus, en wil die ook erbij installeren als ik het pakket van dropbox ga installeren.eigenlijk wel gek, wat op OS X en win werkt het ook, en die hebben ook geen Naitilus.
Dropbox werkt bij mij ook niet op Kubuntu. Hij zegt dat het afhankelijk is van Nautilus, en wil die ook erbij installeren als ik het pakket van dropbox ga installeren.
Citaat van: Vistaus op 2009/06/10, 20:48:02Klopt, maar de Ubuntu-versie is zo gemaakt dat ie alleen met Nautilus werkt.en als je vanaf source compileerd?
Klopt, maar de Ubuntu-versie is zo gemaakt dat ie alleen met Nautilus werkt.
Ze moeten gewoon een kerneldriver schrijven, een nieuw bestandssysteem...
Omdat het dan overal in het OS is toe te passen, zonder dat het afhankelijk is van een DE of specifiek programma...
@Johan: Fuse is volgens mij primair bedoeld voor GNOME.
Citaat van: Mij op 2009/06/13, 18:09:31@Johan: Fuse is volgens mij primair bedoeld voor GNOME.nee hoor, FUSE is onafhankelijk van je desktop. Bijvoorbeeld ntfs-3g, dat gebruikt iedereen die ntfs wil kunnen lezen en schrijven.http://en.wikipedia.org/wiki/Filesystem_in_Userspace