Heb een antwoord van Pegasus:
Helaas kunnen ze alleen maar een 2e zaal voor ons regelen als we volwaardig lid van Pegasus worden 
37,50 per jaar dus. We mogen dan natuurlijk wel ieder 1e en 3e zaterdag (m.u.v. de vakantieperiodes) langs komen.
Wat mij betreft zoeken we een ander oplossing...
Wat mij betreft ook.
Ik wil geen lid worden van Pegasus (en niet vanwege het geld, daar gaat het niet om) maar ik wil jullie ontmoeten, mensen die het leuk vinden om te knutselen met Linux. En niet een club als Pegasus die totaal niet in mijn interesse bereik bezig zijn.
Want als ik lid wordt van die club dan ga ik daar natuurlijk niet iedere twee weken heen, veel te ver. En dan ga ik eens 1 keer in de maand en dan na 6 maanden blijkt dat er niemand van ons is, alleen die mensen die zitten te gamen of met genealogie (alletwee in Windows) bezig zijn. Hoe interessant dat ook zou kunnen zijn, het is niet mijn ding.
En dan vind ik het wel zonde van mijn geld...
Misschien is er wel iemand anders die een zaaltje weet? We hebben een wijd verspreidingsgebied (zie titel van het draadje) dus er moet ergens toch iets zijn.
Olst, Deventer, Diepenveen, Schalkhaar, Zwolle, Apeldoorn en alle gehuchten ertussen, ergens moet toch een plekje zijn? Nu weet ik hier heel misschien hier wel iets (Nijverdal) maar ik denk niet dat dat de bedoeling is, ik vermoed dat ik wel erg ver uit de route woon. Maar mocht dat een optie zijn, laat het me weten en ik ga er achter aan.