Mijn e-mailadres is zichtbaar, terwijl in de instellingen van mijn profiel staat aangevinkt dat ik dat wil verbergen.... Geen ramp, het is toch maar een spamvang-adres, maar het is niet zoals het hoort.Het lijkt me een foutje in de forumsoftware. Kan dit worden hersteld?
Oww.. ik ben wat traag...
Ziet er mooi uit. Ik heb nog een paar dingen die mij opvallen:Bij elk bericht staat het onderwerp weer vermeldt. Dit heeft voor mij eigenlijk geen toegevoegde waarde en maakt de pagina erg lang.Misschien zou je ook de datum van gepost kunnen verplaatsen naar links bij de naam.Ik hou zelf wel van wat overzichtelijkheid Is er trouwens ook een mogelijkheid om een snel antwoorden veld te krijgen onder aan de pagina?
Super, het nieuwe forum Echter, de data zijn in Amerikaans formaat, kunnen die naar de Nederlandse variant gewijzigd worden? Verde rzou het fijn zijn als er weer een Quick Reply-optie zou komen. Verder alles goed!
Citaat van: Gijs Jansen op 2008/11/12, 14:32:28Het enigste wat ik mis of over het hoofd zie, is de bladzijde met de nieuwste posts. +1
Het enigste wat ik mis of over het hoofd zie, is de bladzijde met de nieuwste posts.
Citaat van: Mikkel op 2008/11/12, 16:00:52Citaat van: Gijs Jansen op 2008/11/12, 14:32:28Het enigste wat ik mis of over het hoofd zie, is de bladzijde met de nieuwste posts. +1 Dit kan door op het Ubuntu icoon te klikken voor het subforum.. dan krijg je de ongelezen topics te zien van dat subforum.
Ubuntu Nederland > Algemeen > Ubuntu NL > Bewerk bericht ( Re: Nieuw forum! )
fijn zijn als er weer een Quick Reply-optie zou komen.
ziet er netjes uit,,,good work ik mis alleen de regel met waar je bent in het forum onderaan.bijvoorbeeld:Code: [Selecteer] Ubuntu Nederland > Algemeen > Ubuntu NL > Bewerk bericht ( Re: Nieuw forum! ) dit gebruik ik veel omdat mn schrolwiel van de muis het niet doet onder ubuntu,zou dit er mogelijk weer in kunnen?