Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mozilla firefox beweegt soms traag bij het scrollen  (gelezen 1690 keer)

Offline L.P.

• Lid
Mozilla firefox beweegt soms traag bij het scrollen
« Gepost op: 2008/10/05, 22:13:12 »
Ik heb een vraag over Mozilla Firefox als ik bijvoorbeeld op hyves zit en er zitten wat filmpjes op iemand zijn hyves dan ijlt het beeld op de plekken waar die filmpjes zitten na
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Offline joop905

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/05, 22:28:52 »
Welke versie ?  Wat is het merk en type van je PC ?

GrJ

Offline Dave

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/06, 09:57:08 »
ken het niet anders. Ligt aan de mindere flash versie voor Linux.

Offline L.P.

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/06, 19:54:44 »
Heb een pentium 4 3200 Mhz dual core met 2 Gig intern geheugen 512MB Nvidia Videokaart ik meende een 7600GT dus dat zal het probleem niet wezen
Maar dave hoe kan ik een btere flash in mijn linux ubuntu zetten oja dit is ubuntu 8.04 misschien ook handig
Het is heel lastig dus wie een oplossing heeft

Offline Mij

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/06, 20:49:51 »
Citaat van: Meester
Heb een pentium 4 3200 Mhz dual core met 2 Gig intern geheugen 512MB Nvidia Videokaart ik meende een 7600GT dus dat zal het probleem niet wezen
Maar dave hoe kan ik een btere flash in mijn linux ubuntu zetten oja dit is ubuntu 8.04 misschien ook handig
Heb je de beperkte drivers geïnstalleerd?
Heb je de effecten uitgezet?

De nieuwe flash (versie 10) is wel goed maar raad ik niet aan, als je die wil zul je een nieuwere distro moeten proberen, Flash 10 is ook nog in préfase.

Offline Dave

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/07, 17:12:50 »
Das een leuk pctje met veel potentie maar zoals je ziet helpt het je weinig tov mijn amd 1200 en een 64Mb videokaart.
Alles gaat retesnel alleen bij dat soort sites niet altijd.
Nog niet zolang terug was er nog geen flash voor Linux dus we mogen niet mopperen.
Denk dat het leed gauw geleden zal zijn en het straks wel gelijk op gaat lopen met die andere versie.

Offline L.P.

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/10/07, 17:42:11 »
Citaat van: Dave
Das een leuk pctje met veel potentie maar zoals je ziet helpt het je weinig tov mijn amd 1200 en een 64Mb videokaart.
Alles gaat retesnel alleen bij dat soort sites niet altijd.
Nog niet zolang terug was er nog geen flash voor Linux dus we mogen niet mopperen.
Denk dat het leed gauw geleden zal zijn en het straks wel gelijk op gaat lopen met die andere versie.
Dan wachten we maar even af zou ik zeggen

Offline L.P.

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2008/10/07, 17:43:22 »
doan waar vind ik deze opties ?

« Reactie #8 Gepost op: 2008/10/07, 19:13:29 »
Veel problemen met firefox komen door fouten in add-ons (extensions). Zet eens extensies uit om te zien of een ervan de boosdoener is. Verder zou het ook kunnen liggen aan een fout in je gebruikersprofiel van firefox. Je zou om te testen firefox kunnen sluiten en de map .mozilla even hernoemen. Als je de browser weer opstart wordt er een nieuwe .mozilla map aangemaakt en staat alles ingesteld op standaardwaarden. Om weer terug naar de oude situatie te gaan sluit je firefox, verwijder je de .mozilla en hernoem je de oude .mozilla weer,

Offline Dave

• Lid
« Reactie #9 Gepost op: 2008/10/08, 17:58:54 »
Goede tip alleen in geval met flash probleempje zet het geen zoden aan de dijk.
Ben zelf toch al van het minimale met die plugins.