Wie heeft er zin om een presentatie te houden in Den Haag?
Sowieso presentatie(s) over Ubuntu, maar als je bij een software project zit waar je graag iets over wil vertellen mag dat ook. Of kennen jullie nog mensen die een leuke presentatie kunnen geven?
Beste Mensen,
Als er geen release party in Amsterdam is onder het motto de krachten bundelen per provincie, wil ik wel van de partij zijn. (Dit is nog een beetje onder voorbehoud aangezien ik in november ook een SPE, python editor, workshop moet geven in Rennes. De datum daarvan is helaas niet bekend, maar ik heb een vermoeden dat het een ander weekend is.)
Ik ben al een tijdje bezig met een nieuw geheimzinnig, maar des te grootser project. Het gaat deze keer niet om 'software', maar om 'hardware' volledig ontwikkeld in Ubuntu. Met de gewone versie hoop ik 300.000 Nederlanders blij te maken en ik verwacht dat deze zeer snel zullen uitverkocht zijn. De duurdere uitvoering, waarvan de duurste zo duur als een iphone, zullen ook in het buitenland (dwz niet Nederland) worden aangeboden. Het is een wereldprimeur voor vrije software/open source. Omwille van trademark en copyright issues van Canonical kan ik de naam Ubuntu niet vermelden op het eindproduct, maar binnenkort heb je een nieuw argument voor Ubuntu leken dat ze Ubuntu gebruiken zonder het te beseffen.
Hier wil ik gerust een presentatie over geven. Ik kan je verzekeren dat het heel bijzonder wordt en iets is om je vingers van af te lekken. Het loont zelf de moeite om ver voor af te komen. Het geen publiciteitsstunt om het aantal bezoekers kunstmatig op te krikken, het is gewoon zo. Het maakt niet uit hoe nieuwsgierig je hiervan wordt, ik zal je nooit kunnen teleurstellen, integendeel.
Als de mensen van het Ubuntu-NL team zo vriendelijk zouden willen zijn om mijn blog toe te voegen aan de NL planet (er is een aparte ubuntu tag), zou ik daar misschien al iets meer kunnen verklappen.
Met spannende groeten,
Stani