Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?  (gelezen 115445 keer)

Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?
« Reactie #100 Gepost op: 2008/09/14, 23:02:57 »
Ik heb mezelf ook bij wie gezet, maar ik begrijp dat tabel gebeuren ook niet 100%...
Moet ik het gewoon invullen zover ik weet..? Mijn rol is tot zover nog onbekend..
Maar verder heeft niemand hem ingevuld, dat is het verwarrende eraan....
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #101 Gepost op: 2008/09/15, 11:26:21 »
Het liefst vul je de tabel in, en haal je je naam erboven weg. Die pagina had ik snel opgezet, met wat namen die hier in het topic stonden.

Offline Floyo

• Lid
« Reactie #102 Gepost op: 2008/09/15, 18:25:23 »
Ik heb eindelijk het email adres van de directeur van solcon. Dus ik zal eens een deftig mailtje componeren.

« Reactie #103 Gepost op: 2008/09/16, 07:48:15 »
Dat is heel mooi :)
Ik hoop dat het lukt ;)

ps. Ik heb de tabel ingevuld...
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

« Reactie #104 Gepost op: 2008/09/16, 20:24:18 »
Zo ik heb het geupdate. Hopelijk krijgen we snel antwoord van Solcon :)

Offline Kev

• Lid
« Reactie #105 Gepost op: 2008/09/16, 21:50:08 »
Ik vraag me af of er initiatieven zijn voor Vlaams-Brabant.
Want elke keer afzakken naar Hasselt of daar ergens in de buurt is wel leuk, maar eens iets in de eigen buurt moet per definitie ook wel kunnen en aangezien Vlaams-Brabant het centrale punt van België is, kan het ook niet anders dat daar iets plaats vind.
Maar ik hou er mijn handen van af, wegens te druk, vooral met competitie tafeltennis, plus zelfverdediging en mijn stagewerk in Diest dat in oktober begint en waarbij ik Windows netwerken moet gaan beheren, plus ook 1 Linux webserver.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

« Reactie #106 Gepost op: 2008/09/16, 22:00:23 »
http://intrepid.releaseparty.be/index.php
Hier heb je het kaartje van België dat theoretisch vol zou kunnen staan met plaatsen waar releaseparties gehouden worden, maar ik zie er maar eentje.
En ja, helaas, die is natuurlijk weer in Hasselt.
Kortom: er liggen nog heel wat uitdagingen voor onze Belgen.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline gijsisok

• Lid
« Reactie #107 Gepost op: 2008/09/16, 22:19:22 »
Komt de nieuwe Nederlandse site binnenkort ook online? De Belgische is er al een tijdje, maar die van Nederland is nog precies hetzelfde als na de Hardy party. En ik heb mezelf ook even op de wikipagina verbeterd.

Offline Kev

• Lid
« Reactie #108 Gepost op: 2008/09/18, 21:09:34 »
Citaat van: arie
Citaat van: Kev
Ik vraag me af of er initiatieven zijn voor Vlaams-Brabant.
Want elke keer afzakken naar Hasselt of daar ergens in de buurt is wel leuk,
ipv afzakken naar Hasselt kan je bv uptown naar Rotterdam gaan :) je bent van harte welkom.
ik weet alleen niet hoe je dan met vervoer zit
Ja dat gaat lastig zijn denk ik, all geluk kan ik misschien nog korting aanvragen al vrees ik daar ook voor.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
« Reactie #109 Gepost op: 2008/09/18, 21:20:17 »
Ik kan jullie bevestigen dat op 22 November 2008 een Intrepid Release Party zal doorgaan in Hasselt.
Plaats VOC (zelfde locatie als de Gutsy Release Party. De grote zaal ligt vast.  Meer info later.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
« Reactie #110 Gepost op: 2008/09/20, 10:06:55 »
De release parties die zeker doorgaan krijgen een plaatsje op onze site:
http://intrepid.releaseparty.be/
Zowel voor de Belgische als Nederlandse Release Parties.

Gebruik het contactformulier om de webmaster in te lichten met locatie, datum, uren, wat er te zien zal zijn, wie 't organiseert, .... Hoe meer info hoe liever. De pagina kan daarna op simpel verzoek geüpdate worden.

Voor de parties die in België doorgaan kan ik melden dat we een budget klaar hebben liggen voor kleine onkosten. Tot 60€ aan bewezen kosten (factuur voor hapjes of koffie, huur materiaal, .... en dergelijke) worden terugbetaald door Ubuntu-be.
:)
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Double12

• Lid
« Reactie #111 Gepost op: 2008/09/20, 16:43:53 »
Als het zover is (oktober), kunnen we dan voor Ubuntu-CD's terecht bij Ubuntu-NL? Of moeten we zelf bij Canonical bedelen?

« Reactie #112 Gepost op: 2008/09/22, 23:49:47 »
Net mijzelf toegevoegd voor Den Haag
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Double12

• Lid
« Reactie #113 Gepost op: 2008/09/23, 09:02:04 »
De Intrepid install party Den Haag wordt gehouden op 15 november bij computerclub Digital Den Haag, van 10.00 tot 16.00.

« Reactie #114 Gepost op: 2008/09/23, 10:54:22 »
Aaarrgggh, jammer, 15 november staat helemaal geblokt in de PDA :-(

Jan

Offline Double12

• Lid
« Reactie #115 Gepost op: 2008/09/23, 20:47:15 »
Wie heeft er zin om een presentatie te houden in Den Haag?
Sowieso presentatie(s) over Ubuntu, maar als je bij een software project zit waar je graag iets over wil vertellen mag dat ook. Of kennen jullie nog mensen die een leuke presentatie kunnen geven?

Offline reekje

• Lid
    • http://www.reekje.nl
« Reactie #116 Gepost op: 2008/09/23, 22:32:59 »
wanneer is de ubuntu party in Denhaag?

Offline stani

• Lid
    • http://pythonide.stani.be
« Reactie #117 Gepost op: 2008/09/24, 13:41:25 »
Citaat van: Double12
Wie heeft er zin om een presentatie te houden in Den Haag?
Sowieso presentatie(s) over Ubuntu, maar als je bij een software project zit waar je graag iets over wil vertellen mag dat ook. Of kennen jullie nog mensen die een leuke presentatie kunnen geven?
Beste Mensen,

Als er geen release party in Amsterdam is onder het motto de krachten bundelen per provincie, wil ik wel van de partij zijn. (Dit is nog een beetje onder voorbehoud aangezien ik in november ook een SPE, python editor, workshop moet geven in Rennes. De datum daarvan is helaas niet bekend, maar ik heb een vermoeden dat het een ander weekend is.)

Ik ben al een tijdje bezig met een nieuw geheimzinnig, maar des te grootser project. Het gaat deze keer niet om 'software', maar om 'hardware' volledig ontwikkeld in Ubuntu. Met de gewone versie hoop ik 300.000 Nederlanders blij te maken en ik verwacht dat deze zeer snel zullen uitverkocht zijn. De duurdere uitvoering, waarvan de duurste zo duur als een iphone, zullen ook in het buitenland (dwz niet Nederland) worden aangeboden. Het is een wereldprimeur voor vrije software/open source. Omwille van trademark en copyright issues van Canonical kan ik de naam Ubuntu niet vermelden op het eindproduct, maar binnenkort heb je een nieuw argument voor Ubuntu leken dat ze Ubuntu gebruiken zonder het te beseffen.

Hier wil ik gerust een presentatie over geven. Ik kan je verzekeren dat het heel bijzonder wordt en iets is om je vingers van af te lekken. Het loont zelf de moeite om ver voor af te komen. Het geen publiciteitsstunt om het aantal bezoekers kunstmatig op te krikken, het is gewoon zo. Het maakt niet uit hoe nieuwsgierig je hiervan wordt, ik zal je nooit kunnen teleurstellen, integendeel.

Als de mensen van het Ubuntu-NL team zo vriendelijk zouden willen zijn om mijn blog toe te voegen aan de NL planet (er is een aparte ubuntu tag), zou ik daar misschien al iets meer kunnen verklappen.

Met spannende groeten,
Stani

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #118 Gepost op: 2008/09/24, 13:49:42 »
Citaat van: stani
Ik ben al een tijdje bezig met een nieuw geheimzinnig, maar des te grootser project. Het gaat deze keer niet om 'software', maar om 'hardware' volledig ontwikkeld in Ubuntu. Met de gewone versie hoop ik 300.000 Nederlanders blij te maken en ik verwacht dat deze zeer snel zullen uitverkocht zijn. De duurdere uitvoering, waarvan de duurste zo duur als een iphone, zullen ook in het buitenland (dwz niet Nederland) worden aangeboden. Het is een wereldprimeur voor vrije software/open source. Omwille van trademark en copyright issues van Canonical kan ik de naam Ubuntu niet vermelden op het eindproduct, maar binnenkort heb je een nieuw argument voor Ubuntu leken dat ze Ubuntu gebruiken zonder het te beseffen.

Hier wil ik gerust een presentatie over geven. Ik kan je verzekeren dat het heel bijzonder wordt en iets is om je vingers van af te lekken. Het loont zelf de moeite om ver voor af te komen. Het geen publiciteitsstunt om het aantal bezoekers kunstmatig op te krikken, het is gewoon zo. Het maakt niet uit hoe nieuwsgierig je hiervan wordt, ik zal je nooit kunnen teleurstellen, integendeel.

Als de mensen van het Ubuntu-NL team zo vriendelijk zouden willen zijn om mijn blog toe te voegen aan de NL planet (er is een aparte ubuntu tag), zou ik daar misschien al iets meer kunnen verklappen.

Met spannende groeten,
Stani
Ik ben alvast heel benieuwd! Als het van dezelfde kwaliteit is als Phatch, dan wordt het iets bijzonder goeds. :-)

Vertel eens wat meer?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #119 Gepost op: 2008/09/24, 14:22:15 »
Beste Mensen,

Als er geen release party in Amsterdam is onder het motto de krachten bundelen per provincie, wil ik wel van de partij zijn. (Dit is nog een beetje onder voorbehoud aangezien ik in november ook een SPE, python editor, workshop moet geven in Rennes. De datum daarvan is helaas niet bekend, maar ik heb een vermoeden dat het een ander weekend is.)

Dit lijkt me wel een fantastische presentatie. Hoewel ik nog niet eens weet *wat* het is (een iPhone-concurrent? een ander apparaat?) klinkt het zoals je het nu vertelt erg veelbelovend. Dit is waarschijnlijk ook een goede reden voor bestaande Ubuntu/free software-gebruikers om naar een install party te komen.

stani, als je op deze dag aanwezig kan zijn lijkt het me erg leuk als je hier in Den Haag iets over vertelt.

Let wel dat er in de ruimte waar we de presentaties nu in willen houden maximaal 30 mensen kunnen. Als je dat te weinig vindt, moet je óf meerdere presentaties houden óf moeten we de indeling van de hele ruimte omgooien.

Offline gijsisok

• Lid
« Reactie #120 Gepost op: 2008/09/24, 15:50:44 »
Citaat van: pjotr123

Met spannende groeten,
Stani
Ik ben alvast heel benieuwd! Als het van dezelfde kwaliteit is als Phatch, dan wordt het iets bijzonder goeds. :-)

Vertel eens wat meer?
Het is geheim he ;) :P. Maar 300.000 Nederlanders, wereldprimeur, nu wordt ik toch wel heel nieuwsgierig. En hardware, de duurste zo duur als een iPhone. Hopelijk horen we het binnenkort! :)

Offline Scormen

• Lid
    • LinuxOntdekt.Be
« Reactie #121 Gepost op: 2008/09/24, 16:17:43 »
Citaat van: bartek
Ik kan jullie bevestigen dat op 22 November 2008 een Intrepid Release Party zal doorgaan in Hasselt.
Plaats VOC (zelfde locatie als de Gutsy Release Party. De grote zaal ligt vast.  Meer info later.
Ah da's mooi! :) Als jullie nog een helpende hand nodig hebben...

Kris
Ubuntu gebruiker #18341 | Linux gebruiker #456955
· Mijn persoonlijke Linux blog

« Reactie #122 Gepost op: 2008/09/24, 21:42:22 »
Al iets gehoord van Solcon?

« Reactie #123 Gepost op: 2008/09/24, 23:46:30 »
Gijsisok,
Ook hier een uiterst nieuwsgierig persoon. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Floyo

• Lid
« Reactie #124 Gepost op: 2008/09/25, 21:07:35 »
Citaat van: Vistaus
Al iets gehoord van Solcon?
Nee, jammer genoeg nog niet :(